• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Punt per fixar els gossos fa 5 anys 3 mesos #50676

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Molt bones, necessitava un punt per lligar els gossos, però no volia fer forats a la autocaravana.
Solució, una planxa amb una fixació i un mosquetó. La trepitgeu amb la roda de la autocaravana i ja està.

Salut

LLUÍS DE CANET

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Punt per fixar els gossos fa 5 anys 3 mesos #50679

Similar al que porto jo, que com que no sóc gens traçuda ho vaig comprar ja fet (Dog Sitter de Lineppe)
www.linnepe.eu/zubehoer/
Hi ha un abans i un després de tenir aquest estri, ja m'ho sabràs dir si no l'has estrenat encara !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

Re:Punt per fixar els gossos fa 5 anys 2 mesos #50681

• vinya
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Lluís de Canet
  • Missatges: 159
  • Gràcies rebudes: 26
Que bo Eva, no coneixia aquest aparell, la idea surt de la meva dona que amb diu que tenim que tenir un lloc per poder deixar las gosses amb tranquil·litat de no està pendent de elles. Vaig pensar amb las banderes que posen als cotxes nous per fer propaganda i las aguantant amb una base similar a la meva.
Gràcies Eva per comentar ja que sé que estàs molt liada de feina.

Salut

LLUÍS DE CANET

Punt per fixar els gossos fa 5 anys 2 mesos #50683

Gràcies a tu Lluís per anar inventant i compartint solucions !

Ara que hi penso, vam estrenar l’estri al viatge a Gal.les, com que era novetat per a nosaltres, crec que al relat del viatge en parlo en diferents ocasions, perquè és un gran invent, i tan simple !
S’ha acabat buscar arbres i pals on lligar el cable dels gossos, fins i tot el passàvem pel forat de la llanda si no trobàvem res a mà.

I a Oxford va superar per primera vegada la prova “del cotó fluix”: els dos “petits” de casa estirant amb totes les seves forces per a defensar-nos d’un provocador pelut foraster que havia gosat passar a massa pocs metres del “nostre” territori. I només van fer girar una mica la planxa, tampoc gaire. O sigui que és un gran avenç per a la humanitat.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12