Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Similar al que porto jo, que com que no sóc gens traçuda ho vaig comprar ja fet (Dog Sitter de Lineppe)
www.linnepe.eu/zubehoer/ Hi ha un abans i un després de tenir aquest estri, ja m'ho sabràs dir si no l'has estrenat encara ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
Que bo Eva, no coneixia aquest aparell, la idea surt de la meva dona que amb diu que tenim que tenir un lloc per poder deixar las gosses amb tranquil·litat de no està pendent de elles. Vaig pensar amb las banderes que posen als cotxes nous per fer propaganda i las aguantant amb una base similar a la meva.
Gràcies Eva per comentar ja que sé que estàs molt liada de feina. Salut LLUÍS DE CANET |
|
Gràcies a tu Lluís per anar inventant i compartint solucions !
Ara que hi penso, vam estrenar l’estri al viatge a Gal.les, com que era novetat per a nosaltres, crec que al relat del viatge en parlo en diferents ocasions, perquè és un gran invent, i tan simple ! S’ha acabat buscar arbres i pals on lligar el cable dels gossos, fins i tot el passàvem pel forat de la llanda si no trobàvem res a mà. I a Oxford va superar per primera vegada la prova “del cotó fluix”: els dos “petits” de casa estirant amb totes les seves forces per a defensar-nos d’un provocador pelut foraster que havia gosat passar a massa pocs metres del “nostre” territori. I només van fer girar una mica la planxa, tampoc gaire. O sigui que és un gran avenç per a la humanitat. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|