Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Bon dia a tots els campistes.
És la primera vegada que entro en aquest fòrum. Permeteu-me que em presenti. Em dic Carlota Fa molts anys quan tenia els meus fills petits varem fer molt campinc, ja que segons al nostre entendre era una manera molt saludable pels nens fer vacances tant pel contacte amb la natura com per socialitzar-se..Be en definitiva per tota la familia va ser una epoca molt bonica. Ara ja tinc uns quans anys més i he pensat en tornar-hi, pero estic mol desconectada dels càmpings existents actualment, preus ect. En veure aquest fòrum he pensat que em podrieu orientar. Inclos en quin tipus de caravana necesitaria i si feu sortides en grups per acampadas en caravana. Tinc un fiat panda 1300 |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Carlota.
|
|
Hola CArlota,
Benvingut en aquesta comunitat. Espero que trobis gent que et pugui orientar, no hem tingut mai caravana i per tant poco informació et puc donar. Pel que fa a les tarifes de càmpings, això depen molt de la temporada, l'ubicació etc.. per tant si saps cap on vols anar i quan hi vols anar segur podràs comprovar preu per la web de cada càmping. Salut, Kms i República!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Carlota
Benvinguda en cuan les teves preguntes de primeres jo utilitzo força la targeta ACSI fora de temporada surt a un preu molt raonable En cuan a la caravana per la meva experiència anterior a tenir l’autocaravana teniem una petita i equipada amb tot a punt de carregar el menjar i roba i marxar ja que sempre hem sigut de no quedar-se massa temps en lloc i mourens molt Enviat des de el mòbil |
|
Molt bones Carlota, benvinguda al foro.
Nosaltres abans anàvem amb la caravana i sempre amb el acsi. Aquest any també el tenim per sí surt la oportunitat de fer algun càmping. Un dels nostres més apreciats és el Vilanova Park. Amb piscina climatitzada. Salut LLUÍS DE CANET |
|
Benvinguda!
Segur que aquí hi trobaràs tota la info que busques i, sobretot, molt bon rollo! |
|
Benvinguda, primer de tot potser ens faría falta una mica més de dades:
Persones que viatjarán. Dades més concretes del cotxe encara que ja siguent un Fiat panda (petitet) et recomanaria anar mirant caravanes petites de uns 390 máxim (les 750kg reals) si sou només dues una opció super comoda es tipus aquesta adria aviva 370 cp www.caravaningk2.es/listings/adria-aviva-lite-370-cp |