Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones!
En ple segle XXI i a Europa això no caldria recordar-ho per ser una obvietat: és la ciutadania qui escull el seu parlament, i és aquest parlament qui escull el seu president. Que ningú ignori el teu vot. Recuperem les nostres institucions. (Vist a les xarxes en les últimes hores) Salut i encert! i seguim!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
M'agradaria tenir la informació necessària per entendre les raons per les quals els 3 components de la majoria parlamentària es tiren, també avui, els plats pel cap.
Diria que estic indignat, però amb la info necessària potser no ho estaria. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Last edit: per nouespai.
|
|
No entenc res, tot i que per a mi és molt important que hi hagi concentració a fora. El poble parla.
Si es manté cap a les 21:00, hi passaré (El cotxe de la foto és el meu) Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Hola! Crec que estem tots més o menys igual... Avui he vist (ara miraré si trobo l'enllaç) una idea que no sé què tal la veieu: Posar de presi en Junqueras i de conseller d'acció esterior/vicepresi (o com es digui la conselleria) al Puigdemont. D'aquesta manera podria estar segur sense por a que l'empresonin i seguir fent feina des d'Europa, que bona falta ens fa. No pinta malament, tot i que si pensem que estem acatant en certa manera el que ens diuen des de Madrid (no fer presi en Puigdemont) fa, certament, ràbia. O sigui que... no ho sé. Com ho veieu? Ho heu sentit vosaltres també? És un rumor? Globus sonda? |
|
Vaig ser apoderat de JxC el 21D i per tant, queda clar que jo voldria que en Puigdemont fos restituït en el càrrec de president del país, més després del resultat de les passades eleccions, però vist el que està passant, l'opció que tu comentes no em sembla malament, doncs voldria dir un govern sobiranista a la Generalitat i recuperar la institució principal de Catalunya. Ara bé Enric, pensa que parlem d'un pres polític... en una democràcia europea!. El deixaran lliure? Cada dia que passa estic més indignat. ![]() |
|
Jo vaig ser interventora de JuntsxCat el 21D. Queda clar que vull restituir el President Carles Puigdemont (i tot el Govern legítim destituit, per bé que cada vegada en queden menys membres que vulguin repetir).
Feia alguns anys que havia deixat de votar CiU en favor d'ERC, però vaig votar clarament la persona, el seu lideratge, compromís, noblesa. Tinc clar que no restituir el President implica acceptar l'invent-comodí del 155, obrint la porta a tota mena d'injerències en multitut d'organismes, col.lectius i institucions (TV3, mossos, escoles, etc) També tinc clar que no vull veure el President empresonat. Ni els membres de la mesa (tot i que també hi ha qui diu que per rebentar el conflicte cal omplir les presons amb centenars de presos, i no els falta raó) Per tot plegat no em semblaria malament la "via eldoctorjaus", bloqueig i forçar noves eleccions: eldoctorjaus.wordpress.com/2018/01/31/votar-votar-votar-y-vo...tter_impression=true 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Last edit: per EvaV.
|
|
Bones!
Superat el desconcert de l'altre dia, jo em quedo amb una idea: aquest camí el va començar la gent al carrer ( el 2010) i l'haurà d'acabar la gent del carrer; i aquells polítics/líders que no acompanyin la gent... que consultin l'hemeroteca ![]() Unitat d'acció i seguim! Salut i encert! i #LlibertatPresosPolítics ! PS: juguem un partit llarg i cada vegada som més.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Bon dia Eva,
Aquest era un missatge molt més llarg, però he decidit retallar-lo i no publicar un totxo amb les meves filies i fobies i avorrir a tot el personal. Res, que he llegit el post que suggeries de "eldoctorjaus" i em sembla molt encertat. |
|
Jo vaig anar d'interventor d'erc (m'hauria estat igual ser interventor de qualsevol dels tres, l'important era poder controlar als tramposos) tot i que aquest cop no els vaig votar.
Volia i voldria restablir el mateix govern que teníem, cosa que cada dia sembla més difícil, veient com de demòcrates són els de Pancho Villa y la corte. Per una part ara faria el que fos per aguantar fins que tot rebentés, però clar, jo no estic en la situació de poder anar a l'ombra fàcilment segons quina sigui la meva decisió, per tant desitjo que els que tenen tota la informació es posin d'acord el més aviat possible. També dir que em sap molt de greu aquestes baralles que tenen muntades. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Algú a Plaça Catalunya avui dissabte? Hi seré cap a les 21:00, portem un parell de coixins amb missatge de bona nit per als republicans que hi faran nit.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Visca Catalunya!
|
|
Lliure !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|