• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Busquem informàtic fa 5 anys 4 mesos #50316

Bon dia gent,
Necessitaria conèixer alguna persona amb coneixements informàtics per donar-me un cop de ma quan ho pugui necessitar (puntualment). Ha de conèixer com a mínim php i css. Si en sap de joomla i kunena, doncs millor. I si és campista, i no cobra molt, ja seria la re-pera.
Sabeu d'algun?

La web és una mena de trencaclosques. Té diferents parts, de diverses empreses que s’actualitzen sovint, cada mes n’hi han unes quantes.
Tots els petits problemes que heu vist al llarg dels anys, com aquesta que hem tingut amb les icones de l’editor del fòrum o que no es podien editar els missatges propis, sempre han sorgit després de fer una actualització. Quan el programa base s’actualitza, les altres ho fan en funció de les millores i canvis incorporats.
De vegades passa que una actualització malmet complements, fets per altres empreses, que fins llavors funcionaven, fins que algú els hi avisa i fan un «pegat» per resoldre-ho.
Sovint només pel fet de que tenim accents i apòstrof patim problemes i errors. Les webs en llengua anglesa no en tenen, i sovint els programadors no hi pensen.
Seria perfecte poder revisar tot abans d’actualitzar cada cop, però m’és complicat, a hores d’ara no tinc prou temps. Molts de vosaltres sabeu com vam començar totcamping i quant de personal té darrera...
Quan alguna cosa falla, si me’n adono d’immediat, poso de nou la còpia de seguretat feta amb anterioritat però si quan ho veig ja hi han missatges nous al fòrum, i no vull perdre'ls, ja no puc posar-la i haig d’esperar a que surti el pegat que ho resolgui.
Per tot plegat, disculpeu les errades que hi pugueu trobar i aviseu sempre que en veieu alguna.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tiramillas

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per webmestre.

Re:RE: Busquem informàtic fa 5 anys 4 mesos #50367

webmestre va escriure: Bon dia gent,
Necessitaria conèixer alguna persona amb coneixements informàtics per donar-me un cop de ma quan ho pugui necessitar (puntualment). Ha de conèixer com a mínim php i css. Si en sap de joomla i kunena, doncs millor. I si és campista, i no cobra molt, ja seria la re-pera.
Sabeu d'algun?

La web és una mena de trencaclosques. Té diferents parts, de diverses empreses que s’actualitzen sovint, cada mes n’hi han unes quantes.
Tots els petits problemes que heu vist al llarg dels anys, com aquesta que hem tingut amb les icones de l’editor del fòrum o que no es podien editar els missatges propis, sempre han sorgit després de fer una actualització. Quan el programa base s’actualitza, les altres ho fan en funció de les millores i canvis incorporats.
De vegades passa que una actualització malmet complements, fets per altres empreses, que fins llavors funcionaven, fins que algú els hi avisa i fan un «pegat» per resoldre-ho.
Sovint només pel fet de que tenim accents i apòstrof patim problemes i errors. Les webs en llengua anglesa no en tenen, i sovint els programadors no hi pensen.
Seria perfecte poder revisar tot abans d’actualitzar cada cop, però m’és complicat, a hores d’ara no tinc prou temps. Molts de vosaltres sabeu com vam començar totcamping i quant de personal té darrera...
Quan alguna cosa falla, si me’n adono d’immediat, poso de nou la còpia de seguretat feta amb anterioritat però si quan ho veig ja hi han missatges nous al fòrum, i no vull perdre'ls, ja no puc posar-la i haig d’esperar a que surti el pegat que ho resolgui.
Per tot plegat, disculpeu les errades que hi pugueu trobar i aviseu sempre que en veieu alguna.

Aviam si hi ha sort!

Enviat des del meu SM-J730F usant Tapatalk

Re:RE: Busquem informàtic fa 5 anys 4 mesos #50376

Jo he estudiat i treballat d'informàtica fins fa quatre anys i escaig, però en un àmbit totalment diferent, o sigui que estic si fa o no fa com tu. De fet, segurament pitjor que tu que t'hi has barallat tots aquests anys.

La meva nova web es basa en Wordpress, però poca més batalla hi tinc que el posar-hi contingut.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12