Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com que estaven brutes dels residus dels frens, i amb aigua a pressió no marxava, vam buscar la solució a Internet.
La solució, de tan senzilla que em semblava, pensava que no seria certa, però va funcionar de maravella. I és la següent: Només necessitareu un spray per netejar el forn (el nostre va ser el més econòmic del bon preu), un drap vell, i un espai amb aigua a pressió per rentar-les. Poseu generosament el producte per tots el racons de la primera llanta. Amb un spray sencer hi ha prou per les 4 rodes. Deixeu actuar 5 minuts, no cal més. Mentre actúa el producte en una llanta, aneu a la segona. Passats els cinc minuts, treieu l'escuma de la primera roda, fregant una mica amb el drap i renteu amb aigua abundant. Feu igual a la segona roda. Jo vaig fer primer dos i després les altres dos i el resultat va ser increïble. Llàstima de no haver-ho gravat. Per si de cas, vam vigilar de no tirar escuma sobre el pneumàtic però segurament no l'afecta. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Tinc que provar aquest esprai. Gràcies compartit.
LLUÍS DE CANET |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies
Es una bona pensada Enviat des de el mòbil |
|
hi haurem de provar!!!!!
Salut, Kms i República!!!
|