Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona feina! Venen kits per fer-ho, suposo que seran pasta de polir i la boina pel trepant. Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
|
JO també ho vaig haver de fer en l'anterior ac, el canvi va ser considerable.
Però vaig necessitar unes bones hores de "dar cera, pulir cera" Salut, Kms i República!!!
|
|
Coneixeu alguna forma de que facin més llum si el vidre està bé ? La llum de la bicicleta del meu fill fa més llum que les llums curtes de la nostra auto. Vam provar de canviar les làmpades, i no vam guanyar res.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Ja fa molt temps que no haig de canviar bombetes als vehicles, però abans si que es fèia això de canviar-les per algunes de més potents i es notava el canvi
crec que en el mercat hauries de trobar alguna bmbeta que et millori la visió, ja que m'extranya q haven posat alguna bombeta és potent no hi notis canvi. Tot i així, caldria veure com està les òptiques, el reflectant interior també és important i l'estat del vidre també.... Potser el caldrá canviar els òptiques per unes des més noves, ja potse et sembla que estan be, pe`ro no és així. La veritat és que no en se gaire més. Sort. Salut, Kms i República!! Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
Les tens ben regulades, d'alçada?
Enviat des del meu SM-G930F usant Tapatalk |
|
Aparentment, el vidre i l'òptica, estan en bon estat. Ens passa des del primer dia. Crec que és error de disseny, els fars són molt petits.
|
|
Si us passa des del primer dia suposo que gairebé es descarta la possibilitat que els llums estiguin mal regulats (seria casualitat que ho estessin tots dos, de nou en nou, suposo)
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Bon dia!
Nouespai, jo no en sé gaire però he trobat això : www.autocasion.com/actualidad/reportajes/mejorar-la-luz-del-coche tal vegada t'ajudi. Salut i encert! i sort! PS: m'apunto allò del poliment exterior, a la meva auto penso que li caldria també.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
|
|
Jo també tenia la sensació de poca intensitat de llum (tinc les mateixes òptiques petites) i després de regularles bé, va millorar molt.
No obstant si tens un cotxe modern, amb fars de xènon o led, és possible que, en comparació, notis una manca de llum a l’autocaravana. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
Provaré d'anar a algun taller a veure si és poden regular millor. I sí, des d'abans de tenir l'auto els dos cotxes que hem tingut han estat amb llum de xenó. I acostumat a allò sembla que porti espelmes. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|