Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys!
Se m'ha acudit que podríem anar penjant aquells llibres que haguem llegit i que ens hagin agradat. Quan viatgem, també tenim estones per disfrutar de la lectura i trobo que estaria bé recomanar algun llibre, citant títol, autor i una breu sinopsi. Què us sembla? Enviat des del meu PRA-LX1 usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vinya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per enric72.
|
|
A mi un libre que em va agradar molt va ser La mujer que arañaba las paredes. De Jussi Alder.
Es una novel.la policiaca amb molta intriga. No podía deixar de llegir. Salutacions |
|
Todo ésto te daré, de Dolores redondo. Ambientat principalment a les vinyes de Ourense. Ame, d´aquests que te´ls empasses en un no res.
El Silencio de la Ciudad Blanca. DE Eva Gª saenz de Urturi. D´intriga i crimens. És una trilogia Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: enric72
|
|
Hola!
Fa uns dies vaig llegir aquest llibre: The Savages. És molt divertit. Si llegiu en anglès es llegeix molt bé (és literatura juvenil). Ah, acabo de veure que també l'han traduït a la nostra llengua "Els Salvatges". Ideal per passar una estona divertida. Si teniu adolescents a a casa segur que també els agradarà molt compartir la lectura amb vosaltres. Ja em direu!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|
|
|
Bones,
segur que em repeteixo: a mi em va agradar Travels with Charley: In Search of America , de John Steinbeck. Escriptor famós ( i premi Nobel, poca broma) que a mitjans del sXX va decidir buscar-se una autocaravana (tipus pickup) i patejar-se el seu país, i d'aquí el llibre que va fer. Segur que molts de vosaltres us sentireu identificats amb les seves reflexions i accions: preparació del viatge, coneixement proper del territori i la seva gent, etc. . Al seu dia vaig fer una petita entrada sobre ell i el llibre al bloc: www.autocaravana.cat/2016/12/john-steinbeck-un-autocaravanista-de.html I del llibre vaig treure la frase de la meva signatura de baix: Nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres. Salut i encert! i bona lectura ![]()
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Bon dia!
refloto aquest fil de l'enric72 per parlar d'un llibre que per temàtica pot agradar a algun forer/a. Es tracta d'Una casa amb rodes, un llibre fàcil de llegir (no gaire extens) i on l'escriptor recull una sèrie de records d'infantesa dels seus viatges amb camper, amb la seva família i altres famílies camperistes. Segur que molts coincidireu amb els protagonistes ( l'esperit de llibertat de viatjar d'aquesta manera, trobar llocs de pernocta tranquils, en contacte amb la natura, etc.); i voldria pensar que els meus fills també han coincidit en moltes reflexions/sensacions que explica l'autor en tant que nen-adolescent autocaravanista. També trobareu algunes reflexions de l'autor en relació amb els seus pares i avis jueus, que vam patir l'holocaust. Una sinopsi: www.anagrama-ed.es/libro/llibres-anagrama/una-casa-amb-rodes/9788433915696/LA_60 Salut i encert! i bona lectura!
John Steinbeck
|
|
|
|
|
|
Hace poco lei "El Discreto Encanto de La Vida Conyugal" De Douglas Kennedy. Lo recomiendo.
No hago un resumen, porque no quiero adelantar nada. Solo deciros, que no os dejara indiferentes y os hara pensar. |
Last edit: per Tonio.
|
|
I encara un altre llibre. Aquest me l'he acabat de llegir avui mateix i m'ha atrapat.
Aquí en teniu les primeres pàgines (www.arabalears.cat/cultura/MELCIORCOMES-Sobre-terra-impura_0_2076392466.html) , per si voleu donar-hi un cop d'ull. Per cert, jo el vaig treure de la E-Biblio (catalunya.ebiblio.es). La coneixeu? |
|
|
Gràcies per totes les recomanacions de llibres, se m'està acumulant la feina lectora
![]() Enric72, jo de tant en tant també faig servir Ebiblio. M'emprenya una mica que tinguin tan poca disponibilitat alguns llibres. La veritat, no ho acabo d'entendre que per un format digital s'hagi de reservar, però en fi, segurament deu haver-hi algun impediment legal que se m'escapa... Mercè & Cia.
|
|
Efectivament, hi ha un tema de tipus legal. No sé on vaig llegir que tenen només 2 exemplars de cada llibre en format digital. Una cosa bona que té ebiblio és que hi ha força novetats, tot i que com més nou, més demanda (i més reserves hi ha) ![]()
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: merce67
|
|
Hola!
només per si interessa: des de fa poc que ja està dispoible en català l'obra de John Steinbeck onn relata el seu viatge amb autocaravana ( versió pick-up) que va fer pels EEUU amb el seu gos, Charley. Jo havia llegit la traducció a l'espanyol ( la traducció grinyolava a vegades, segons el meu parer) i també el tinc en anglès. Serà la meva lectura d'estiu: Viatges amb el Charley. I si cau a les vostres mans, segur que molts us trobareu identificats amb algune sreflexions que fa l'autor. Jo des de que el vaig descobrir que m'he fet meva una frase , en negreta, d'aquest llibre: ...Un viatge és algú en si mateix. No n'hi ha dos iguals. I tots el plans, prevencions, controls i coercions no serveixen de res. Després d'anys lluitant, descobrim que no fem un viatge; el viatge ens fa a nosaltres. Guies, programes, reserves, inflexibles i inevitables, se'n van en orris per la personalitat del viatge... Salut i encert! i bona lectura!
John Steinbeck
|
|