|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per qui estigui interessat. Deixo el pdf del track que vaig instal·lar a la antiga i la actual autocaravana. El cost es de 30 euros ( aprox) quant jo les vaig comprar.
Fotos de la instal·lació. Dir també que només la tinc per envia sms al mòbil (targeta pre pagament 5 euros cada 6 més ) quant algú obra las portes, un cop, o per saber si es mou ( amb grua) . Amb diu si es la porta o sensor. També té boto de pànic. En fi, crec que per qui no tingui pot està bé. cloud.tapatalk.com/s/5a2d9dcc8d86c/Manual%20Tracker%20TK%20103%20A.pdf Enviado desde mi GT-I9060I mediante Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gloria
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Enllaç dels contactes
www.amazon.es/gp/aw/d/B00F0BTTBU/ref=pd_aw_fbt_107_img_2/262...VFZ4WVFTW2MSVYXAKDWV LLUIS DE CANET
|
|
|
Enllaç del tracker 103.
No tinc res a veure amb cap dels enllaços ni materials (podeu mirar per a tres llocs). www.amazon.es/Localizador-Tracker-Vehículos-Control-RemotoTK103B/dp/B009ZCEBOK LLUIS DE CANET
|
|
|
Un cop fas la instal·lació, què et costa cada mes ? No ho tinc clar.
Gràcies Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
No hi ha cap cost. Lo únic es que et falta un número de telèfon (una sim) per que envia sms a qui tu vulguis (fins 5 números)
En el meu cas, uns 5 euros cada 5 o 6 meses. ( pre pagament ) LLUIS DE CANET |
|
|
Li pegare una mirada a eixa alarma a vorer si m'anime.
Si cal una sim, jo en tinc una de Freedompop que configurada en el pla més bàsic no té cap cost i tens 100 minuts per parlar i 200 meges de dades gratuïts al mes. Salut. Enviat des del meu ZTE BLADE A512 usant Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Xavi_ZixxeR
|
|
|
Aquesta targeta és perfecte LLUÍS DE CANET |
|
|
|
|