• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació fa 9 anys 2 mesos #49575

Bon dia , soc en Josep.

Aquest estiu estrenaré Caravana, he seguit els vostres consells i els he trobat interessants. tinc mig emparaulada un caravana Adrià Aviva, volia un model petit com un 350L per a tres persones, nosaltres volem combinar estades i rutes, segurament ens decantarem per un model més gran. Em preocupa la conducció i la maniobrabilitat. Com us ha ant a vosaltres?. D'altra banda els lloguers per temporada són molt cars, sabeu alternatives?.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Grogués Garrido.

Presentació fa 9 anys 2 mesos #49576

Sigueu benvinguts
jo vaig tenir una d´ aquesta mida fins que vaig tenir autocaravana i francament la trobo molt rutera, haig de dir que la tenía preparada tal com tinc ara l´auto caravana es a dir nomes portar la roba i marxar
Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12