• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Saló del Turisme 2017, entrades fa 5 anys 11 mesos #49555

Bon dia!

per aquells que estigueu interessats en visitar el Saló de Turisme d'enguany i necessiteu aconseguir entrades he vist que al web de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya ( www.xatic.cat/ ) permeten aconseguir entrades gratis, només cal omplir un formulari que el trobareu al clicar sobre la capçalera que hi parla:

Jo , quan he anat al saló, sempre m'ho he mirat com un lloc on recollir informació per a futurs destins; vaja, per inspirar-me.

Salut i encert!.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Saló del Turisme 2017, entrades fa 5 anys 11 mesos #49556

Moltes gràcies, ja les he demanat !!!
Crec que anys enrere hi havia molta més informació, però sempre va be fer-hi una escapada.

Salutación.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Saló del Turisme 2017, entrades fa 5 anys 11 mesos #49560

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
M'he assabentat massa tard...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12