Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Hola Neus: Benvinguts os inscricens trobem aviat
Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Merce67: Benvinguts os faig l'inscripció.
Salutacions |
|
HOLA A TOTS/ES:
Ja podeu fer ingrés per la reserva de la visita guiada i el dinar. El nº de compte el teniu en el post primer on i esta el llistat de inscrits. IMPORTANT posar el nº de inscripció i el nom o nik en la transferència o ingrés. DATA LÍMIT 25 de maig Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Pelicans Voladors.
|
|
hola, bon dia,
Jo ja he pagat Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Hola Antoni, he vist el teu ingrés i ja he actualitzat el pagament en el llistat.
Salutacions |
|
bon dia,
moltes gracies, ens veiem. aquest cap de setmana passaré per santa coloma a la fira de les herbes salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Sentint-ho molt, al final ens hem de donar de baixa d'aquesta trobada. Primer se'ns va complicar la pujada de divendres, doncs en Xavier ha començat un curs de l'INEM i acaba les 20:30, però vaig pensar que pujaríem dissabte. Després se'ns va complicar diumenge, però igualment vaig pensar que pujaríem el dissabte, sense caravana, a passar el dia i saludar-vos, però ara dissabte tinc una audició, o sigui que ens és del tot impossible, i mira que teníem ganes!!! Sento avisar tan tard, però encara esperava poder aprofitar algun dia, i no ha sigut així. A veure si podem venir a la propera!!!
Disfruteu molt per nosaltres! Mercè & Cia.
|
|
Hola Merce67.
Cap problema un altre cop ens i trobarem. Gràcies x avisar i Salutacions. |
|
Bona tarda Pelicans Voladors
Acabem de tornar d'Andalusia uns dies abans del previst i sense l'autocaravana que s'ha quedat avariada a prop de Còrdova. No sabem quan trigaran en portar-la fins casa nostra ni els dies que estarà al taller fins que l'arreglin i per tant no podem assegurar que la tinguem operativa per la trobada ... Sentint-ho molt ens donem de baixa, però esperem retrobar-nos amb tots vosaltres a la propera. Salutacions !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Neus, mala sort esperem que tingue-ho molt habiat la vostra llar amb rodes i que no sigui gaire el que tingui.
Ens trobem a la propera gràcies per avisar. Salutacions |
|
Ja estem a casa
Moltes gràcies Pelicans Estem molt contents amb el tracte que ens heu donat,ha sigut un molt bon cap de setmana Enviat des de el mòbil |
|
|
|
Bon dia!
interpreto que tot ha anat molt bé en aquesta trobada. Jo només volia dir a Pelicans Voladors que avui, després de molt dies sense entrar en Totcàmping he trobat un missatge teu , rebut per error; ja t'he respost i espero que hagis pogut solucionar el tema. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Joan,
Gracies per tot, ha sigut un cap de setmana esplèndid. Ens veiem a Santa Coloma Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
Joan ( Pelicans Voladors ).
Gràcies per la teva dedicació organitzativa. Hem passat un cap de setmana amb molt bona companyia i la visita a la granja ha resultat força interessant. A reveure a la propera ocasió. Joan Vives. |
|
Antoni ( Amr01 ).
Un cop acabat el dinar, sembla que no del tot la sobretaula, varem marxar depressa. No us varem dir ni " a reveure ". Per tant, us ho dic ara: Fins la propera. Joan Vives. |
|
Hola, bon dia
no passa res, jo també ho vaig fer, varem marxar també sense acomiadar-nos d'en Joan (pelicans), que suposo que estava fen migdiada. Salutacions i fins a la propera. Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
|