Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
9 - 10 i 11 de JUNY
LLOC DE REALITZACIÓ: Agropecuaria MAS BES (Salitja- Vilobí d'Onyar) masbesdesalitja.blogspot.com Granja Mas Bes I Facebook COORDENADES PER ARRIBAR N- 41º 54’ 25” E- 2º 44’ 32” CAPACITAT LIMITADA: 40 AUTOCARAVANES Es tracta de pasar un cap de setmana en l’àrea que MAS BES te acondicionada per els nostres vehicles amb el següent programa. L’entorn es molt adient per caminar o anar en bicicleta amb camins senyalitzats. DIVENDRES: Arribada lliure, jo arribaré cap a les 16:30 aproximadament. DISSABTE: A les 9:00 Caminada fins el Volcà de la Crosa, camins de terra 3'5 qm. Recorregut suau DIUMENGE: Realitzar una visita guiada per les instal·lacions de la granja, per conèixer com desenvolupen les tasques d’explotació i control de tot el que envolta a la producción lletera, visita al museu de maquinària i estris de treball antics, un cop acabada aquesta visita entrarem al menjador per fer l’àpat de germanor que els mateixos dirigents de MAS BES ens prepararan. MENU ADULTS: PREU VISITA + MENU 19 EUROS PER PERSONA APERITIUS: Amanida variada, Embotits del municipi, Mini pizzes de verdures, Musclos al vapor, Mini cornet de meló amb pernil. PLAT PRINCIPAL: Arròs mar i muntanya. POSTRES: Gelat de vainilla fet a MAS BES amb xocolata desfeta. Pa, aigua, vi, cafè o infusió. MENU INFANTIL FINS ELS DEU ANYS: PREU VISITA + MENU 9 EUROS PER NEN APERITIUS: PLAT PRINCIPAL: Macarrons amb carn arrebossada o Canelons POSTRES: Gelat de vainilla o Iogurt Tot aquell que estigui interessat pot fer la inscripció i així anirem fent llistat d’assistència quan arribem a 40, obrirem llista d’espera. L’ingrés l’obrirem a mitjans d’Abril DATA TOPE PER FER EFECTIU INGRES 25 DE MAIG, pasada aquesta data, tot aquell que no així fet el mateix quedara exclòs i si tenim persones en llista d’espera tindran l’opció d’assistir. LLISTA D'ASSISTENTS 1 PELICANS VOLADORS AC 4 AD 76 EUROS PAGAT 2 AMR 01 AC 2 AD 38 EUROS PAGAT 3 JVL AC 2 AD 1 MASCOTA 38 EUROS PAGAT 4 EVITA AC 2 AD 2 NENS 2 MASCOTES 56 EUROS PAGAT 5 RIQUEMON AC 2 AD 1 NENA 1 MASCOTA 47 EUROS PAGAT 6 ESPURNA AC 2 AD 38 EUROS PAGAT 7. 8 CARLOS MATARÓ 2 AD 38 EUROS PAGAT 9 JUAN & NATI AC 2 AD 38 EUROS PAGAT 10 JOLLU AC 2 AD 38 EUROS PAGAT 11 NUKITA AC 2 AD 38 EUROS PAGAT 12 JOPI AC 2 AD 36 EUROS PAGAT 13 JOHNY & SILVIA 2 AD 3 NENS 65 EUROS PAGAT 14 FERRAN & MARGARITA 2 AD 38 EUROS PAGAT 15 RUPERTA AC 2 AD 16 LUIS SF AC 2 AD 1 MASCOTA 38 EUROS PAGAT 17 ALE & JOSEP AC 2 AD 1 MASCOTA 38 EUROS PAGAT
I N S C R I P C I O T A N C A D A
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Pelicans Voladors.
|
|
bon dia,
Be doncs ja serem dos a la llista Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
Last edit: per webmestre.
|
|
Hola Antoni, haurem de fer corra la veu per aumentar la inscripció, jo avisare els que conec.
Salutacions |
|
|
Bona tarda.
Jo també m'hi apunto. Una AC i dos adults. Per cert, es pot portar el gos al ser una granja ?. ( Joan t'he repòs el teu missatge privat ). Joan Vives. |
|
|
Fa un parell de dies que en "Pelicans Voladors" em va fer arribar la seva proposta de fer una trobada d'Aniversari, a la que he contestat avui, tan bon punt m'ha estat possible. Com que ara he vist que la proposta ja s'havia fet pública, he fet una petita edició del títol de la mateixa.
Em sembla fantàstic que organitzeu trobades. Iniciatives com aquesta enforteixen els lligams d'amistat entre els usuaris d'aquest espai web, però en ser una proposta en la que la Totcàmping no ha col·laborat en la organització, i en la que la data, lloc i número de persones participants són un paquet tancat no em sembla adient que s'anomeni d'aniversari com era la idea inicial de l'organitzador. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Hola Joan, si es pot dur el gos ja que l'aparcament ès fora de les instal·lacions de la granja, el que no podres fer es entrar amb ell dins d'aquestes.
Te incloc a la llista Salutacions |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, voldria fer saber que no he volgut en cap moment fer alguna cosa fora de lloc, la meva humild intenció era fer aquest aniversari, pero com exposa el webmestre no se adapta a les caracteristiques que ell exposa, per tant com ell mateix a posat, sera la Trobada Salitja - Vilobí d'Onyar.
Salutacions |
|
Bon dia, webmestre,
Suposo que es pot parlar, sempre es pot parlar de tot. Vull pensar que s'ha fet sense cap mala intenció, amb el desconeixement de les normes, sense saber que això era potestat de la direcció de la web. Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Ep!
pels assistents a la trobada, una proposta. Ben a prop del lloc teniu un bon atractiu turístic: el volcà de la Crosa, a Sant Dalmai, un dels més grans d'Europa. Es tracta d'un volcà explosiu: és a dir que en un moment donat, fa uns 2M d'anys, quan pujava el magma cap a la superfície, va topar amb el nivell freàtic, l'aigua va bullir i es va produir un pet com un aglà. Això explica el seu cràter, d'uns 1300 m de diàmetre. El lloc està "museitzat", té pàrquing i es poden fer excursions fàcils pel seu interior, per a totes les edats. Està declarat Espai d'Interès Geològic i a Sant Gúguel trobareu tota la informació que vulgueu. Salut i encert! i que tingueu una bona trobada!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Nosaltres ens apuntem, provisionalment. Seríem 2 adults i un xicot amb auto.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola Nouespai, os inscric.
Salutacions |
|
Bona Tarde
nosaltres també ens apuntem, som 2 adults i 1 ac Salutacions |
|
Rebut Carles, os inscric
|
|
Bon dia a tots! Hi hauria opció d'anar amb una caravana gens autònoma? Bàsicament necessitem llum i wc, tot i que no tinc clar que puguem anar...
Mercè & Cia.
|
|
Hola Merce67.
Clar que pots venir amb caravana. La granja Mas Bes disposa d'una àrea per els nostres vehicles amb pressa d'aigua potable, lloc per buidar aigües grises i negres, també disposa de varis punts de llum, els quals a l`hora de la trobada veurem si podem estar tots endollats o reservar aquets punts per els que tinguin la necessitat de tenir llum. El WC dins les instal·lacions i ha un per l'ús de la própia granja, però quan tanquen les portes no se si es podrà accedir. Espero haber aclarit els teus dubtes i ara os toca a vosaltres decidir que voleu fer. Salutacions |
|
Perfecte, gràcies per la resposta. Avui ho comento amb la família i us dic quelcom, a veure si podem venir i que es trobin els dos Paus (el de Nouespai i el meu), i si cal portarem una galledeta per urgències a mitjanit
![]() Mercè & Cia.
|
|
Ens apunteu a la trobada? Som dos adults i mig (o un adult i dos mitjos, depèn de com comptem el meu home...). Venim amb caravana i necessitarem llum, si us plau.
Mercè & Cia.
|
|
Hola merce67:
En primer lloc dir-te que sentit d'humor ja tinc, però donades les circumstacies voldria que em deixesis clar si sou dos i un nen o sols dos adults. que vols dir amb aixo de mitjos, perquè mitja persona no escau. Salutacions |
|
Hola Pelicans Voladors
Nosaltres també ens apuntem. Serem 2 adults i la nostra mascota. Fins aviat !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Perdona, no era conscient que no ens coneixem. La conya venia pel meu home, que de vegades és com una criatura... Ara seriosament, 2 adults i un noi de 16 anys.
Mercè & Cia.
|
|
|