Benvingut,
Convidat/da
|
|
Només queden 23 dies per la nova edició de Girocamping. Aquest any segueix sent entrada lliure sense acreditació prèvia necessària.
L'horari d'obertura és de 10.00h a 20.00h el divendres i dissabte, i fins a les 18.00h el dijous i diumenge. De 2 a 5 de Març 2017 - Fira de Girona Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bones!
la veritat és que no he anat mai, i ara he vista al web ( www.girocamping.com/girocampings/ ) que oferiran més coses més enllà d'informació de càmpings de Girona. I fent-se a Girona, plena de coses per veure i visitar, pot ser interessant fer una ullada si hi sóc a prop. Gràcies pel recordatori, amr01. Salut i encert! PS: es pot estacionar bé pels voltants de la fira?
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Hola, bon dia,
Be, amb una mica de sort..... No, en serio, hi ha força lloc per aparcar, si no es troba aparcament a la zona de la Devesa, a la zona de Fontajau que hi ha el pavelló, hi ha força lloc i no es gaire lluny, a mes davant del pavello firal hi ha un parking pagant que, una part, es area per autocaravanes i que subint hi aparco amb el cotxe. Salutacions Antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Molt bones, algú sap si aquest any fan la fira? Gràcies.
Salut LLUÍS DE CANET |
|
Si que es fa, del 2 al 4 de març 2018
|
|
Aquí teniu la pagina web. Han canviat la data!! Jo m'acabo d'adonar: 8-10 de Juny
girocamping.com/es/ |