Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia!
ahir a la premsa (elPunt/Avui) vaig trobar una notícia que parlava de diverses accions que s'estan duent a terme al Delta des del punt de vista mediambiental, i al final de la notícia també s'anotava: "... De moment, l'Ajuntament [ de Sant Carles de la Ràpita] ha demanat a Costes la concessió per ocupar la plataforma de fusta i la pèrgola que ja hi ha, on instal·larien un edifici de serveis i l'oficina d'informació turística, i a l'exterior s'hi emplaçaria una zona destinada a autocaravanes, aparcaments i dutxes... ". La notícia completa: www.elpuntavui.cat/territori/article/11-mediambient/1008631-...t-el-trabucador.html Si no fos perquè sembla que la decisió última depèn del "Ministerio" la notícia seria motiu d'alegria immediata ![]() Conyes a banda, em sembla perfecte que es plategin, des de l'administració, aquestes iniciatives en entorns que, a banda de ser bells, necessiten un protecció i gestió acurada. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Molt bona notícia, encara que deu anar per llarc.
Havia llegit que treien la línia elèctrica, però res més. De tota manera gràcies per la informació. Joan Vives. |
|
A veure si evoluciona... Tant de bo!
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
Bona notícia !!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
De facto ja era així, però sempre hi havia la por que vinguéssin a treure't.
És un lloc magnífic per estar-hi. Bona notícia !!!! |