Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hi ha una nova aplicació de telepeatge o Teletac vàlid per a autopistes de França i Portugal, i alguns, anunciés per tv. És diu BeipDrive. És una filial d'Abertis.
La vam demanar just abans de marxar. No l'hem pogut provar. S'ha de pagar entre 8€ per circular per França i t'estalvies fer cua als peatges, a vegades força estona. Algú més té aquest Teletac i l'ha provat? |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bon dia. A quin banc la vàreu demanar ?
Enviat des del meu Aquaris M5 usant Tapatalk |
|
Es gestiona directament a Bip&Drive per internet (www.bipdrive.com). A Espanya funciona com el Teletac qualsevol, a França encara no l'he provat.
|
|
Bones company! Ja l'heu pogut provar?
Que tal? Jo ho vaig tenir en ment de comprar-lo perque fa dos anys va ser horrible la d hores que varem perdre en els peatges francesos. Aquestes vacances anavem a Normandia i Bretanya, amb lo qual hem hagut de creuar tot França. Tenia por de que ens passes el mateix. Pero al final no em vaig atrevir a comprar-lo. La veritat es que aquest any no hem fet cues en els peatges. Hem tingut sort. Salutacions? Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk |
|
Jo el vaig comprar al juliol per dues raons: perquè des de fa uns mesos faig servir el cotxe i passo un peatge diari, i perquè també anàvem a la Bretanya aquest estiu. El viatge a França va quedar en 4 dies per pana del cotxe, però allà va funcionar perfectament, tot i que encara no m'han passat el càrrec dels peatges (uns 70€), imagino que m'arribarà a la propera factura.
Una altra qüestió que em va fer decidir per aquest dispositiu és pel baix cost de manteniment anual (15€ més IVA), que només amb els descomptes que tinc en alguns peatges ja tinc amortitzat. Mercè & Cia.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EvaV
|
|
M'alegro que aneu descobrint els avantatges d'aqquest telepeatge.
Cert que als peatges francesos no has de fer cues si el telepeatge és exclussiu, una altre avantage és que amb l'autocaravana quan arribes al peatge la recollida de la targeta queda molt separada del conductor, la meva dona s'ha rribat a fer mal estirant el braç. En canvi així estalvies aquest esforç i vas més ràpid al recollir i sobretot al pagar. No has d'obrir ni la finestra. |
|
Tot són avantatges excepte el que em frena a mi: tinc una auto de més de 3m d'alçada. En els peatges em cobren categoria 3 (hiper cara). Si pico al timbre, a vegades m'ho baixen a categoria 2. Amb això imagino que sempre pagaria la tarifa cara... algú ho ha provat amb una autocaravana alta de 3,10 o 3,15?
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |
|
Aquesta qüestió l'hauries d'aclarir per telèfon amb Bive Drive.
|
|
Pereferiria experiències en la pràctica... en teoria està clar que pagaria sempre la tarifa cara.
Enviat des del meu SM-N9005 usant Tapatalk |