|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, bon dia a tots i totes
a qui pugui interessar, entre el 5 i el 6 de Març es celebra la 4ª edició de la Fira Girocamping 2016 al palau firal de girona. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, bon dia a tots i a totes
a girocamping hi hauran furgonetes exposades: Us agraden les furgonetes d'acampada? Aquest any us presentem furgonetes Volkwagen i Mercedes-Benz equipades pel món del càmping! Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|
|
Gràcies per la info, Antoni.
Les nostres filles ja no venen gaire amb nosaltres, però mentre vinguin a l'estiu som 4 persones i dos gossets (de 50 i 60 kg), encara no podem ni somiar amb una furgo. Tot i que me n'he mirat, camperitzades sobre xassis 4x4, la tracció és el punt dèbil de la nostra. No obstant, sempre hi ha algú per a qui pot ser interessant. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
hola Eva, bon dia,
aquí has posat el dit a la nafra. jo també estic així, tot i que amb menys quantitat. nomes en tinc una de filla i també nomes ve per vacances a l'estiu, i nomes tinc una gossa de 14 kg. però es una questió que fa dies que m'estic mirant, ja que amb uns quants anys menys, fer set cents, vuit cents kilometres en un dia no em costava gens, ara ja no i la meva dona els 7 metres quinze de la meva dethleffs no li fa gaire gracia conduir-la i una d'aquestes furgonetes si que la portaria. be, ja veurem com es desenvolupa tot. salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
|