• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 3 dies #48869

Bon dia, fa anys que estic darrera que Balsareny faci una area per a AC's, i ara amb el canvi de govern local estan més disposats a escoltar-me.
Fa anys vaig trobar informació de les necesitats basiques i de preus per a crear una nova aresa de descans per a Ac's i a dia d'avui no aconsegueixo trobar el fil.
Si algú em pogués informar us estaria molt agrait.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com fer una nova area per a AC fa 5 anys 2 dies #48876

Bona tarda ADALBERT, acabo d'enviar-te un missatge privat.

Salutacions,

Narcís

Com fer una nova area per a AC fa 4 anys 9 mesos #48985

Hola Pont de Pedra, acabe de fer la presentacio en el foro i mirant els missatges he vist aquest tema. M'interesaria aquesta informacio per documemtarme i poder anar a fer la peticio a l'ajuntament del meu poble, qui sap, igual els puc motivar i .....
Be, si no es molta molestia, faries el favor d'enviar-me-la?
Grácies.

Com fer una nova area per a AC fa 4 anys 9 mesos #48987

Bon dia omillet,

Celebro que tinguis aquesta iniciativa ;-) . T'envio un MP.

Salutacions,

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver en 2 dies (27.01), Sabaterra en 4 dies (29.01), city490 en 5 dies (30.01), Damia i Carme en 9 dies (03.02), mire en 9 dies (03.02), BIGMYCH en 11 dies (05.02), clara en 11 dies (05.02), DAN en 12 dies (06.02), nouespai en 12 dies (06.02), raboga en 23 dies (17.02)

Alguns viatges

• Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.