Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs, desitjar-vos a tots i totes
![]() I que el "TIO" us cagui moltes coses Una abraçada a tothom Joan i Francesca (jofranc) |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
bona nit a tots i totes,
també vull desitjar-vos un bon nadal i un molt bon any 2016 salutacions antoni Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides |
|
Que passeu unes bones festes i el nou 2016 arribi farcit de sortides i rutes.
Bon nadal ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
BON NADAL I MILLOR ANY NOU.
|
|
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bona tarda,
Encara que personalment no m'agradin aquestes festes a causa de la nostàlgia que m'envaeix que em fa sentir bastant malament i que a hores d'ara de mes ja estic fins als nassos dels clàssics missatges nadalencs, desitjos per al nou any i en els quals tots t'auguren ensucradament un bon 2016 i et desitgen i diuen el ben que va a anar tot, l'estupend que va a ser, etc… jo personalment ja estic cansat de felicitacions "horteras", escrites de manera estàndard i sospitosament optimistes. Igual que la primavera fins als nassos de l'El Tall Engonals, m'ocorre el mateix a mi amb aquestes festes. Ja porto més d'un mes rebent felicitacions de gent que m'agradaria ignorar i de desitjos falsos de veure llums i arbres carregats de boles, de veure la gent com es bolca a cremar les VISES, etc… i per la meva això no és el nadal. Així i tot, i malgrat tot, des del fons del meu cor us desitjo un #feliç nadal i un feliç i pròsper Any 2016 en el qual se us compleixin tots els vostres desitjos. Toni. PD.- Perdonar la "chapa" |
|
Aquesta mena de felicitacions és cert que són ensucrades, però els bons propòsits, les il.-lusions, els objectius, encara que no els aconseguim, són el que ens mou.
Són frases moltes vegades automàtiques, però a mi em provoca un moment de bona energia pensar que estreno un any i que vull pintar una mica com vull que sigui. Ja sé que el temps és continu, i l'any no és un espai temporal que s'estreni, però és un tema de coco. Si m'aturo a pensar que durant anys i anys em toca anar a treballar (amb sort), córrer a la feina i a casa, dormir poc, etc. segurament tiraria el barret al foc. Més m'estimo projectar aquell viatge de 3 setmanes o aquella sortida de cap de setmana, que fan que durant unes hores em senti, com jo en dic, una dona lliure. Sense les rutines ni obligacions diàries. Pose-m'hi sucre, no? Que de grisor ja en tenim molta. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Jo us desitjo a tots i totes
![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Jo sóc el TIÓ de debò i se m'acosten dies negres. No estic per romanços! Aquest any vull tenir RESTRENYIMENT sever i durador fins que els Reis d'Orient em vinguin a rellevar!
JTC |