• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

averia nevera fa 8 anys 9 mesos #48603

Bon dia. Tinc un problema amb la nevera de l'autocaravana. Al conectar-la a 12 volts, m'apareix a la pantalleta el dibuix d'avaria (clau anglesa ) juntament amb un numero. Amb gas i 220 volts funciona perfectament. He revisat els fusibles i estan tots be. Algu sap que pot passar ??

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

averia nevera fa 8 anys 9 mesos #48604

No es lo meu aixo de les "xispes" pero assegurat be que estan correctes els fusibles, de vegades petan i a cop d'ull semblan be, pero tambe potser que tinguis la bateria baixa?

averia nevera fa 8 anys 9 mesos #48606

ok. Tornaré a revisar-los.

Gràcies

Re:averia nevera fa 8 anys 9 mesos #48610

Jo crec que no ti arriba els 12 volts, Si dius que a gas va bé i 220 també revisa amb un tester que de veritat tens 12v.
Ja diràs

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12