• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

averia nevera fa 7 anys 9 mesos #48603

Bon dia. Tinc un problema amb la nevera de l'autocaravana. Al conectar-la a 12 volts, m'apareix a la pantalleta el dibuix d'avaria (clau anglesa ) juntament amb un numero. Amb gas i 220 volts funciona perfectament. He revisat els fusibles i estan tots be. Algu sap que pot passar ??

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

averia nevera fa 7 anys 9 mesos #48604

No es lo meu aixo de les "xispes" pero assegurat be que estan correctes els fusibles, de vegades petan i a cop d'ull semblan be, pero tambe potser que tinguis la bateria baixa?

averia nevera fa 7 anys 9 mesos #48606

ok. Tornaré a revisar-los.

Gràcies

Re:averia nevera fa 7 anys 9 mesos #48610

Jo crec que no ti arriba els 12 volts, Si dius que a gas va bé i 220 també revisa amb un tester que de veritat tens 12v.
Ja diràs

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12