• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

M'agrada !!! fa 8 anys 1 mes #48011

Gràcies webmestre:
M'agrada molt aquest to nadalenc que ha pres el fòrum amb llacets, floquets de neu, estrelletes i altres filigranes pròpies d’aquestes festes.

... llàstima que desapareixen tant rapidament Gràcies webmestre !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

M'agrada !!! fa 8 anys 1 mes #48012

Tres paraules;

Es pec tacular.!!!!!

M'agrada !!! fa 8 anys 1 mes #48026

És molt maco... però crec que enlenteix la càrrega de la pàgina. costa més entrar-hi
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

M'agrada !!! fa 8 anys 1 mes #48044

Que més podem demanar d'aquest webmestre que es pren la molestia de que nevi al nostre forúm i al nostre cor.Gràcies per fer-ho tot tant bonic.
Potser si que es més lent,però i el toc tant genui que hi dona,eh,eh ;-);-);-);-);-) .
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

M'agrada !!! fa 8 anys 4 setmanes #48067

matrix va escriure: És molt maco... però crec que enlenteix la càrrega de la pàgina. costa més entrar-hi

Això és que tens un pleisto-ordinador, jeje :-P i has de demanar un de nou al Tió.

Tens raó, però per uns dies ho podrem suportar, oi ?
Ara he reduït la velocitat de la caiguda, a veure si millora una mica. Tot no es pot tenir...
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

M'agrada !!! fa 8 anys 4 setmanes #48071

El que tenim es el millor Webmestre!!!!
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12