Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ahir es va posar en marxa la nova Mega Area de luxe de Barcelona
www.citystopbcn.com/ Aquesta està situada al final del carrer Guipuscoa, a els antincs locals de la Coca-cola. Es pot dir que son unes instal·lacions de luxe, amb electricitat, wifi, rentadores, secadores, servei per les autocaravanes, sales d'estar, wc, dutxes.... A 100 metres de l'estació de metro de la Verneda a sis parades de Sagrada Familia o centre de Barcelona. Amb els mateixos preus que el Forum (30 EUROS) 24 hores. Els hem proposat un cap de setmana de portes obertes o celebració. Us mantindrem al corrent. Salut. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Te molt bona pinta, gracies jahuar.
|
|
Barcelona es mereixia un pàrquing com aquest.Comencem a ser Europeus .Potser el preu una mica elevat,però Barcelona s'ho val.Ho passarem als nostres amics,Francesos,Alemanys ,Italians...etc per que, per fi, puguin disfrutar d'una estança a Barcelona amb el seu habitacle amb rodes.Salut.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Caram, tota una pila de serveis per a passar uns dies a Barcelona fent turisme.
És impressionant ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
No és barata però ofereix un servei de primera classe, i si és al mateix preu que al pk.del fòrum al costat del soroll de la ronda, no hi ha color.....
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
N’estic d’acord, no és econòmic, però és un alternativa per poder anar a una gran ciutat, si fos a d’altres Madrid, Paris, etc. ens permetria desplaçar-nos i quedar-nos en el centre amb transport públic per aprofitar l’estada que en el fons és el que necessites quan estàs en una ciutat, sinó te’n vas a les rodalies si vas de pas i descanses i continues.
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Fotos area
|
|
Donsc té molt bona pinta!!
Com dieu .... no és barta.. però l´alternativa a les grans ciutats és un càmping... o una poblaciò a les afores... que si sumes el billet de transport .. i, en el nostre cas, el multipliques per 4... moltes vegades ja supera els 30 €. El estar a peu de tyransport pùblic.. és molt d´agrair. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
.gracies jahugar bona noticia
Podrem baixar a fer una kdd a la Barcelonetaaaa Jajaja |
|
Ja era hora que fessin una cosa ben feta!! 30 euors es una pasta però tenint en conte que a Barna no hi ha campings es una molt bona alternativa per visitar la ciutat!.....Crec recordar que a l area de Berlin si fa o no fa pagàvem el mateix i amb unes instalacions bastant precaries....
|
|
Com cada dia m'ho faig bé per passar per davant de l'àrea de Citystop, vaig observant que des de fa una setmana hi de 10 a 13 diàries, però avui hi havia unes 26 AC, 9 matrícules espanyoles i 17 italianes.
D'altra banda en el fòrum, visible des de l'Cinturó del Litoral estan al màxim, ia les col · loquen en l'espai de camions, calculo que unes 50 autocaravanes, suposo que la majoria italians. Generalment aquestes visites d'AC sobretot en les vacances de Nadal, va en augment fins al dia 31, demà i demà passat veurem quantitat d'autocaravanes perdudes per la ciutat, ahir a les 10 del matí vaig poder veure un camper gran, en la mateixa plaça de Sant Jaume, (que és zona de vianants), donant la volta al pessebre que col · loca l'ajuntament ... No tinc idea de com deu estar Montjuïc de ple. Espero que tots els tingueu la idea de visitar Barcelona ho tingueu en compte. Salutacions i Bon any nou. |