|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola bona tarda des de Tarragona , fa cuatre dies hem comprat una ac , una fiat ducato 1.9d del 93 dethellfes (crec)
el tema es que esta tot amb alemá , es clar mal de cap rai . algú em podría dir com el puc aconseguir ? la casa em diu que al ser tan iaia no en tenen . be gracies per endevant i es veiem aviat |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres, ja et veig buscant algú que t'ho pugui traduir, jo no puc.
A Alemanya, no t'ho poden o a això t'ho ha dit algun concessionari ? O amb el traductor de google si trobes la versió original... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tonisx
|
|
|
va ser la mateixa casa la que em va dir que no el tenien , si a un cas tenia cap dubte m'adresses a un concesionari que en molt de gust em dirían quelcom ..
i p'el que a manual fa no es trova en lloc ja que la meva es del 93 . merci . |
|
|
Hola Tonisx,
es possible que ja hagis passat per aquí: es tracta del web wwww.fiatprofessional.es , des d'allà pots arribar al web aftersales.fiat.com/elum/Home.aspx?languageId=4 on diuen que pots aconseguir els manuals de la fiat. Pel que fa a l'autocaravana, si no ho trobes via distruïdors de per aquí és possible que tinguis més sort cercant els manuals dels elements específcs: al web del fabricant de la cuina, del frigo, de les claraboies, del boiler, etc. Salutacions i sort!!! Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|