• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47515

hola bona tarda des de Tarragona , fa cuatre dies hem comprat una ac , una fiat ducato 1.9d del 93 dethellfes (crec)
el tema es que esta tot amb alemá , es clar mal de cap rai .
algú em podría dir com el puc aconseguir ? la casa em diu que al ser tan iaia no en tenen .
be gracies per endevant i es veiem aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47531

  • nouespai
  • Avatar de nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Ostres, ja et veig buscant algú que t'ho pugui traduir, jo no puc.
A Alemanya, no t'ho poden o a això t'ho ha dit algun concessionari ?
O amb el traductor de google si trobes la versió original...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tonisx

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 10 mesos #47533

va ser la mateixa casa la que em va dir que no el tenien , si a un cas tenia cap dubte m'adresses a un concesionari que en molt de gust em dirían quelcom ..
i p'el que a manual fa no es trova en lloc ja que la meva es del 93 .
merci .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

manual per fiat ducato 1.9 d 1993 detflles fa 12 anys 9 mesos #47553

Hola Tonisx,
es possible que ja hagis passat per aquí: es tracta del web wwww.fiatprofessional.es , des d'allà pots arribar al web aftersales.fiat.com/elum/Home.aspx?languageId=4 on diuen que pots aconseguir els manuals de la fiat.
Pel que fa a l'autocaravana, si no ho trobes via distruïdors de per aquí és possible que tinguis més sort cercant els manuals dels elements específcs: al web del fabricant de la cuina, del frigo, de les claraboies, del boiler, etc.

Salutacions i sort!!!
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Anglaterra de costa a costa +

    Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

    Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

    Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

    Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí