|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarda fòrum i quin tros de web!!!! , déu n'hi do!!!
Feia molt de temps que no hi entrava, i ara que tinc temps ( estic a casa amb un peu esquinçat) m'he trobat amb un Totcamping que fa molt de respecte, s'intueix molta feina al darrera, es veu molt treballat i molt professional. Enhorabona , webmaster. Jo miraré d'entrar i participar en la mesura que les circumstàncies ( que diria en Forges) m'ho permetin. . Salut i bona ruta iI moltes gràcies Totcàmping !!!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marce, espero que et refacis del l'esquinç.
T'anava a convidar a dir-nos alguna cosa de les vacances d'estiu, però he anat a veure el teu blog, que sempre mantens amb tanta cura, i ja he vist que vau passar uns dies pel Delta de l'Ebre. La cala del vidre pinta molt bé, algun dia l'hem d'anar a conèixer ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Bona tarda,
doncs aquest estiu ha estat una mica estrany: per motius laborals i familiars hem hagut de fragmentar-lo en setmanes, una per mes, i amb els dies comptats no podíem gaire lluny: D'aquesta manera: - al juliol: setmana per les Terres d el'Ebre. A destacar Ulldecona i el seu patrimoni cultural. - a l'agost: setmana per Tarragona, de platja en platja. La millor platja: a 20 km del mar , a la cota 500 m ( Pantà de Siurana - al setembre, setmana pel Rosselló ... però no: el mateix dia que marxàvem em faig un esquinç al turmell i el Rosselló haurà d'esperar una millor ocasió. A veure si l'any vinent ho tenim millor i podem disposar de més dies. Salutacions,
John Steinbeck
|
|
|
Ops ! Et desitjo una ràpida millora, i sobretot bondat...
Jo vaig tenir un petit accident de moto, al febrer, em vaig fer un esquinç de turmell de grau 3 i m'hi vaig estar quasi cinc mesos de baixa. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Caram, que inoportú l'esquinç, just a l'anar a començar les vacances.
Nouespai, cinc mesos ! Sort que ara ja ho expliques en passat ! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Porto tres setmanes fent bondat, tret del dia 11, que vaig quedar amb uns amics en la N-II
I si que va fer ràbia: la família m'estava esperant al cotxe per marxar a buscar l'autocaravana, jo anava a llençar les escombreries, i un clot al paviment, va fer la resta. Però vaja, no crec que Perpinyà o Salses marxin d'on són.... Mireu, igual tornem per la cloenda del Correllengua , que sempre es fa una festa ben grossa a Perpinyà. Salut!! Marce.
John Steinbeck
|
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Òndia, amb tothom al cotxe i l'autocaravana a punt de marxa !!!! Buff, ja és tenir "mala pata"
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Però vaja, avui em donaran l’alta, així que demà ja sabeu on em trobareu: al peu del canó Bé, conyes a part , gràcies per l'interès. Salutacions,
John Steinbeck
|
|
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Mireu, igual tornem per la cloenda del
Correllengua
, que sempre es fa una festa ben grossa a Perpinyà.
Salut!! Marce.[/quote] Fa un parell d'anys o potser tres que hi vam estar al Correllengua a Perpinya i la veritat es que em va agradar molt Es una opcio a tenir en compte |
|
|
Marce, espero que la recuperació sigui ja un fet. I alerta, que la recaiguda és la pitjor de les caigudes! A més a més, diuen que el mal ve volant, però se'n va a la coix-coix...
Ah, i no tanquis aquesta caixa de Pandora, que és molt divertida! |
|
|
Quina mala pata ...
Desitjo que estiguis recuperat del tot i ben aviat tornis a sortir amb l'auto. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|