• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47004

Hola a tots,

Em presento: El meu nom és Paula I aquest any, com projecte del màster de D'Antropologia que estic fent, amb dos companys, volem realitzar un documental de la caravana (autocaravana, etc....) com a vivenda semi-fixe. A grans trets: voldríem, més que mostrar el món de la caravana com a turisme i oci, mostrar la vivenda i una manera de viure alternatives.

Per aquesta raó, busquem persones que visquin a una caravana i estiguessin interesades en participar en al nostre projecte. Preferiblement, buscaríem persones als voltants de Barcelona; no obstant, podríem anar a un altre lloc.

Si t'interessa, coneixes a alguna persona que pot interessar-li o tens alguna cosa que preguntar; no dubtis en posarte en contacte amb mi por missatge privat o per aquí mateix.

Per un altre banda, a lo millor podeu dirme un camping on hi hagi persones visquen-te o podeu donar-me alguna referencia on buscar-les (associació, un altre foro, el que sigui).

Moltes gracies per el vostre temps!!!

Vagi bé,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47005

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
Tinc un amic que fa temps hi vivia en una mega-autocaravana i que va sortir en un programa que presentava la Silvia Coppulo a Catradio fa més d'un any.

Fidel al seu estil personalíssim, va estar tallant constantment al noi que feia en realitat l'entrevista al meu amic i no va resultar una gran entrevista.
Si cerqueu a la fonoteca potser ho trobeu.
Us podria mirar de posar en contacte amb el meu amic però viu a la Garrotxa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47006

Si vols gent que visquin en un càmping com habitatge habitual, t'hauràs de desplaçar a la Manga del Mar Menor, aquells càmping està ple de alemanys i anglesos que hi viuen tot l'any amb unes caravanes que hi ha gent que tenen el pis mes petit.
Jo tinc una ac, visc a Puigcerdà però si et cal quelcom cap problema.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47008

A Centelles hi ha un càmping on moltes de les caravanes estan ocupades per gent que hi viu. Però diria que és una població marginal, amb una economia precària.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47009

Bona nit,
què interessant això de mirar-se el campisme amb els ulls de l’antropologia. Podries acabar descobrint que els campistes són humans que encara no hem assumit del tot allò del sedentarisme :laugh: .
Espero que tinguis sort amb la teva recerca, jo no conec ningú amb aquest perfil que busques.
Unes idees: si al final t'és difícil trobar algú, tal vegada podries fer una roda telefònica per campings de zones urbanes i que no tanquin mai. I dins del món jove alternatiu a vegades he vist alguna camper o furgoneta modificada.
Ah! i quan presentis el teu projecte ja ens explicaràs.
Salut i sort!!!
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47010

nouespai ha escrit:

Tinc un amic que fa temps hi vivia en una mega-autocaravana i que va sortir en un programa que presentava la Silvia Coppulo a Catradio fa més d'un any.

Fidel al seu estil personalíssim, va estar tallant constantment al noi que feia en realitat l'entrevista al meu amic i no va resultar una gran entrevista.
Si cerqueu a la fonoteca potser ho trobeu.
Us podria mirar de posar en contacte amb el meu amic però viu a la Garrotxa.

Gracies per la informació; buscarem.

Per un altre costat, a lo millor, necessitarem del teu amic; ell deu conèixer persones que visquin a una caravana, no? Encara que, depenent de com enfoquem el documental, també ens aniria bé una entrevista amb ell. No el tallarem: una de les normes que ens diuen a classe tots el professors que em de respecta es la de deixar parlar a l'entrevistat perquè, evidentment, es ell qui dona la informació important.

Sin un cas, parlem per missatge privat.

Last edit: per Estudiant.

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47011

Gebra ha escrit:

Si vols gent que visquin en un càmping com habitatge habitual, t'hauràs de desplaçar a la Manga del Mar Menor, aquells càmping està ple de alemanys i anglesos que hi viuen tot l'any amb unes caravanes que hi ha gent que tenen el pis mes petit.
Jo tinc una ac, visc a Puigcerdà però si et cal quelcom cap problema.

Moltes gracies!

El Mar Menor ens queda una miqueta lluny; però, ho tindrem en compte per si no trobem gent per aquí.

I t'agafo la paraula; a lo millor ens podràs ajudar més endavant (quan ho tinguem tot una mica més enfilat).

Un altre cop; gracies.

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47012

EvaV ha escrit:

A Centelles hi ha un càmping on moltes de les caravanes estan ocupades per gent que hi viu. Però diria que és una població marginal, amb una economia precària.

Mirarem per Centelles, gracies!

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47013

MarceCRN ha escrit:

Bona nit,
què interessant això de mirar-se el campisme amb els ulls de l’antropologia. Podries acabar descobrint que els campistes són humans que encara no hem assumit del tot allò del sedentarisme :laugh: .
Espero que tinguis sort amb la teva recerca, jo no conec ningú amb aquest perfil que busques.
Unes idees: si al final t'és difícil trobar algú, tal vegada podries fer una roda telefònica per campings de zones urbanes i que no tanquin mai. I dins del món jove alternatiu a vegades he vist alguna camper o furgoneta modificada.
Ah! i quan presentis el teu projecte ja ens explicaràs.
Salut i sort!!!
Marce.

Moltes gracies Marce per els teus ànims i per el teu interès. Seria tot un èxit acabar el documental amb una conclusió com la que tu apuntaves...

Per altre banda, ja hem pensat en fer trucades; però, de moment, estem intentant fer algun contacte directe per que no sembli massa "violent" el primer apropament (per tot això de que és il·legal viure a una caravana). A veure com va... si surt bé; penjaré per aquí el resultat.

Un altre cop: gracies!

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47015

A Mataró hi ha un camping, bé, de fet és una mena de club privat, se diu "Touring Club", on els socis tenen un mòdul de propietat, i paguen una quota cada mes al club. No sé si hi ha algú que el faci servir com a vivenda tot l'any, però si més no us queda més a prop que la Manga del Mar Menor. Això sí, la majoria són mòduls (o mobil-home, com diuen en altres llocs), potser hi ha alguna caravana, però no estic segura.

Bona sort amb la recerca!
Mercè & Cia.

Re: Projecte documental. fa 9 anys 2 mesos #47016

merce67 ha escrit:

A Mataró hi ha un camping, bé, de fet és una mena de club privat, se diu "Touring Club", on els socis tenen un mòdul de propietat, i paguen una quota cada mes al club. No sé si hi ha algú que el faci servir com a vivenda tot l'any, però si més no us queda més a prop que la Manga del Mar Menor. Això sí, la majoria són mòduls (o mobil-home, com diuen en altres llocs), potser hi ha alguna caravana, però no estic segura.

Bona sort amb la recerca!

Mirarem de contactar amb aquest "camping". Moltes gracies per la informació!!

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12