Benvingut,
Convidat/da
|
|
he vist que encara ningú se m’ha avançat així que ho faig jo: que tingueu una feliç diada, estigueu on estigueu: acabant un llarg pont, amb les vostres famílies, o en algun acte lúdico/institucional.
A Cornellà ja vam començar ahir nit amb la Marxa de Torxes, aquest matí es fa l’Ofrena Floral a la Pl. de L’Església i a la tarda: cap a Barcelona, que falta gent!!! Salutacions i feliç diada.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs que hagueu disfrutat de la diada !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
A Barcelona va ser impresionant, una hora abans ja estaba ple, encara que amb tanta gent no vem poder avançar mes de 300 mt.
Salutacions, |
|
Nosaltres tambe varem anar al mati a l'ofrena floral i a la tarde a Barcelona, que com ja sabreu tot un exit
|
|
Bona tarda,
a mi em va sobtar molt el jovent que hi havia i sobre tot la gent tan variada que hi havia: de ciutat o de muntanya, grans i petits, emigrants dels anys 60 i de fa dos dies, parlessin en castellà o en català. I sobre tot una aptitud cívica que ens hauria d’enorgullir a tots; i mira que n’hi havia, de gent. Una festa. Salut, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Va ser impressionat, nosaltres estaven molt a prop d'aquest globos que ensenyes.
|
|
MarceCRN ha escrit:
D'acord amb tu Marce!! Va ser realment emotiu. Tot i estar força estona encallats el grupet que hi vam anar vam poder fer tot el recorregut fins a la Ciutadella. Molt, molt bonic. La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|