• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46501

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
merce67 ha escrit:

Josep Maria, el lloc que tu vols està a Leucate, a partir de l'11 d'agost B-)

No m'enredis que Leucate és a la platja !!!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46502

nouespai ha escrit:

merce67 ha escrit:

Josep Maria, el lloc que tu vols està a Leucate, a partir de l'11 d'agost B-)

No m'enredis que Leucate és a la platja !!!

Però també es pot estar fresquet a la platja, i més si esteu a primera línia! I per si de cas, nosaltres aquest any ens emportem una pèrgola ben maca! Vinga, si li dius a l'Elena segur que li agrada, jaja! I en Pau ja ni t'ho explico!
Mercè & Cia.

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46504

Nouespai.... jo tiro cap a casa.. no recordo si conèixes la zona del meu poble. Fa poc han inaugurat un àrea a Hontoria del Pinar. De dia farà caloreta, però per la nit dormireu sense cap problema. Ja saps: canyò del rio Lobos, Laguna Negra de Vinuesa....si en vols informaciò... m´hodius.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46506

Nouespai, jo l'any passat vaig començar a Font-romeu i vaig acabar al Goll de Jueu a la Vall d'Aran.
Vam caminar, vam veure monuments, vam descansar, vam anar amb bici
esclar que només vam fer 8 dies de vacances, pero val ha dir que el que més va descansar va ser la butxaca :whistle: amb uns 200 eurets de gasto ens ho vam passar d'alló més bé

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46509

nouespai ha escrit:

... L'any passat ens vam quedar als pirineus però és un problema el tema de buidar.
Potser marxem a l'altre cantó on som sempre benvinguts.

De moment res preparat. :-S

Alguna idea d'un lloc fresc -proper- alternatiu ?

Nosaltres també vam estar pels Pirineus, i con vosaltres, vam tenir problemes a l’hora de buidar; ni tant sols els càmpings estan adaptats perquè hi entri una AC de mitjanes dimensions: arbres de poca alçada i massa junts, accessos difícils i sense lloc per buidar les residuals. Això si, uns preus com si fossin càmpings de 5 *****

De moment aquest estiu no saben si marxarem de vacances, i menys quan i a on ...
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46517

Jo també sóc molt curiosa i com no tenim decidit el lloc, també serà a propet...sino tindré "morrus" a casa...estic molt pendent d'aquest fil i els vostres consells :cheer:

Quan ens decidim també us ho explicaré...
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46518

Lofini, jejje, em sembla que no és el petit de la casa de la Marta el que vol anar a Disney, sino el grandet!!! :laugh:

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46519

Per cert, jo havia pensat els pirineus de França..pel tema de les àrees. Algú hi ha estat unes vacances? Què tal les carreteres? Hi fa molta calor??

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46521

iogui ha escrit:

Per cert, jo havia pensat els pirineus de França..pel tema de les àrees. Algú hi ha estat unes vacances? Què tal les carreteres? Hi fa molta calor??

Quan dius els pirineus de França, exactament de on estas parlant.
La calor al pirineu no et té d'espantar gaire, tens de tenir en compte que al fons de les valls gairebé sempre i fa calor i de mitja muntanya en amunt pots dormir molt bé.
Una ruta bonica podria ser: Puigcerda, Formigueres, Querigut, Col de Pailleres, Ax les termes (area), les cabannes (area),Tarascon, Vicdessos, Aulus les bains (passant pel llac de Lers) es pot pernoctar,Saint Girons, Bagneres de Luchon i entrada a la Vall d'Aran on hi ha llocs per buidar i dormir i coses per veure,caminar i un pilot de altres coses.
Salutacions

Last edit: per Jofranc.

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46525

Gràcies Jofranc!

Ho tindré en compte també...una idea era fer (a França) des de la banda mediterrània fins a l'atlàntica (o sense arribar-hi) fent més èmfasi amb Midi-Pirinés (Gavarnie, Pont d'Espagne...), l'altre banda d'Ordesa per França..

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46531

Jofranc ha escrit:

Una ruta bonica podria ser: Puigcerda, Formigueres, Querigut, Col de Pailleres, Ax les termes (area), les cabannes (area),Tarascon, Vicdessos, Aulus les bains (passant pel llac de Lers) es pot pernoctar,Saint Girons, Bagneres de Luchon i entrada a la Vall d'Aran on hi ha llocs per buidar i dormir i coses per veure,caminar i un pilot de altres coses.
Salutacions

... M’agrada aquesta ruta !!!

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46533

Us posso un enllaç de les vacances de fa dos anys, que tot esta relacionat amb colls i ports de muntanya, espero que us pugui ajudar una mica

jofranc-rodamon.blogspot.com.es/2010_08_01_archive.html

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46534

Jofranc, gràcies! I tant que em servirà..de moment ja et tinc a les meves adreces d'interès..també m'he mirat a grans trets el relat...he llegit que vas pujar pel port del Tourmalet, no se't va fer arriscat? Jo no condueixo en corbes on hi hagin precipicis, tinc vertígen!! Però anar de copilot no em sedueix gaire tampoc...Es tal com diuen, de perillosa la carretera?

Salutacions!

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46538

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Gràcies, ens ho mirarem.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46545

iogui, ara màs ben fotut amb els penyasegats, saps que passa que fa ja molt de temps que no baixem per l'altre cantó vers Luz-Saint-Sauveur, les dues ultimes vegades hem desfet el cami i hem passat cap a Bagneres de Bigorre, pero no crec que hi hagi molts singles.
La costella diu que recorda que l'altre cantó la carretera es un pel més estreta.
De totes formes tu no pateixis, si l'estimbadero es molt fort tu tanques els ulls hi ja està B-):laugh:
A la Mongi hi ha un gran parking per dormir

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46546

l'unic parill que hi ha es el fet de que esta ple de biciclistes, tens d'anar amb compte, es tracte d'anar a poc a poc

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46554

Hola:

Parlant de vacances, em sorgeix un dubte. Volem anar a Grans Platières (Alps Francesos), pujant en el telesferic que surt de Flaine. He vist en el google map que la D29 que surt de *Sixt travessa la muntanya i et porti a *Flaine en uns 30 minuts. En canvi hi ha una altra carretera que encara que dónes més volta i trigues mes d'una hora però m'imagino que ha de ser millor carretera.

La pregunta és si algú amb la Ac ha anat per la D29 i que tal aquesta. Aquesta D29 també et porta a la Cascada Rouget, que després es divideix la carretera en dues però segueix amb el mateix nom.

maps.google.es/maps?saddr=Sixt-Fer-%C3%A0-Cheval,+Fran%C3%A7...=h&mra=pd&z=12&via=1

Gràcies

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46555

Hola Loli

La ruta que indicas no me sale ni en viamichelin ni en google maps. En ambos me envía por Samoëns, Taninges,Cluses, Arâches y Flaine.

Saludos

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46572

Hola:

Gràcies Neus, anirem al segur.

Salutacions

Re: Quins plans teniu per vacences? fa 9 anys 5 mesos #46575

Loli, si vais por esta carretera, pasaréis por la cascada de l'Arpenaz. Creo recordar que cerca de ella hay una zona de "pique-nique"

Saludos

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12