Benvingut,
Convidat/da
|
|
El diumenge dia 20 va caure una gran pedregada a Montcada, i el pàrking on molts de nosaltres guardem les autocaravanes o caravanes va quedar cobert d’un mantell blanc en pocs minuts.
Aneu a donar un cop d’ull doncs van haver destroces de claraboies, finestres, òptiques etc, i si be els encarregats de l’aparcament van avisar a alguns dels afectats, no ho van fer amb tothom. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Neus.
|
|
Ostres!!! espero que no tingueu destrosses!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
matrix ha escrit:
Alguna destrossa, si que ens va fer... ... Tenim la AC al taller, esperant que ens canviïn la claraboia gran !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Neus,
Moltíssimes gràcies per la informació! no en teníem coneixement. En llegir el teu fil hem anat a veure la caravana i sortosament està bé però podia molt bé no haver estat així. A reveure rais |
|
rais ha escrit:
... Me’n alegro que la teva caravana no patís cap trencadissa !!! No totes les CV i AC van tenir destrosses, però com que tampoc van avisar a tots els afectats, vaig pensar en obrir aquest fil . A nosaltres no ens van dir res, i ho varem descobrir aquest dilluns quan vam anar a portar roba a l’auto. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Caram, quin ensurt !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Moltes gràcies.
Curiosament vaig anar el dia anterior a fer una mica de neteja interior. Demà hi vaig i ja us ho explicaré. Quin ac#lloniment! això de les pedregades sempre ha estat el meu malson particular. Salut i moltes gràcies per l'avís.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Ara vinc de l'aparcament,
M'ha dit que no era pedregada, que eren albercocs i que la vorera va deixapareixa de la quantitat que va caure. També diu que al carrer del devant no va caure res. A mi no m'ha trencat res. |
|
Putser entrara per la asegurança el desperfecte de la claraboia
|
|
mar-mar ha escrit:
Per sort si que la reparació ens entra per l’assegurança . Al ser una claraboia amb obertura elèctrica, el seu preu es dispara molt, però la pòlissa que tenim contractada ens cobreix els danys. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Quina sort que ho cobreixi l'assegurança, Neus.
Si bé és un bon ensurt igualment. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Neus... quina sort!! aquestes claraboies son cares!!
Encara m´en recordo de les fotos que va posar en cim quan li va agafar una al pirineu! Sort que a la resta no us ha pasat res. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Per sort, el vidre de la claraboia és doble com el de les finestres, i només es va escardar la capa de sobre: va quedar tot “estrellat”, però el més important és que no em va entrar aigua dins.
... Si no m’arriba a entrar per l’assegurança, hauria tingut un bon disgust !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Prova superada!!!
He de reconéixer que anava molt ac#llonit, però tot m'ho he trobat al seu lloc. Patia per les claraboies que les acostumo a deixar un cm obertes per a què l'habitacle "respiri" i tenia por que els impactes haguessin fet malbé el sitema d'obertura/tancament. I la placa solar també estava sencera i funcionant. Salutacions i sobre tot gràcies per l'avís que heu fet al fòrum. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Marce, Josep Maria, m’alegra saber que no heu sofert cap desperfecte en les vostres AC .
En la resta de l’auto, ni en el sostre ni en la placa solar, no hi ha cap signa més de la pedregada, en canvi, en la claraboia es noten 5 o 6 impactes d’albercocs (com diu ixent2). ... Desitjo tenir-la arreglada ben aviat !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Me'n alegro que tot quedés només en un bon ensurt.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Demà ja podem anar a recollir l'auto
![]() ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|