Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones,
volia presentarme, soc de Barcelona i avui mateix he comprat una autocaravana challenger i soc nou en la materia, tant de foros com de autocaravanista. Havía fet camping duran la meva juventut amb tenda de camping. He ingrestat en aquesta comunitat perqué em sembla molt interesant aquests punts d´informació i qui sap si d´alguna cosa mes. El tema es que m´agradaría que algú em pogues donar algun consell per estacionar l ´auto, lloc, preus, etc. Gracies per les vostres aportacions i salutacions a tothom. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Juan
Benvingut siguis al forum. Referent al tema de l'aparcament per l'autocaravana, no et puc aconsellar ja que resideixo a la zona de Vic, pero tot i aixi alguns companys la güarden en la zona del valles, crec que a prop de Parets Salutacions |
|
Juan,
Primer de tot, benvingut a Totcamping, espero que trobis la informació que necessites. Jo no sóc la més indicada per aconsellar-te, doncs tinc caravana, però pel pont de Tots Sants hem organitzat una trobada al Camping Vilanova Park, on la majoria d'assistents són autocaravanistes, per la qual cosa si us decidiu a venir, a banda de conèixer gent estupenda i meravellosa, segurament et podran resoldre molts dubtes. Anima't i a reveure! Mercè & Cia.
|
|
Bona tarda Juan
I enhorabona, que no tots els dies es compra una autocaravana. Per cert les challenger sempre m’han agradat, penso que tenen molt de solera dins del món de les autocaravanes i es nota al seu catàleg, allà he trobat algun model que s’avançava al seu temps (com per exemple dutxa i WC independents o llit “tipus integral” amagat al saló d’una perfilada.... ). Doncs bé, d’aparcaments d’autocaravanes jo la tinc a Montcada (www.parkingmontcada.net/ ) , asfaltat i vigilat les 24 h. Amb àrea d’autocaravanes i zona de rentat de vehicles i venda de propà. Pago uns 800 € a l’any, si no recordo malament encara que en breu hauré de pagar i ja t’ho diré. Espero que algú pugui donar-te més informació. Independentment del pàrquing que escullis, jo sempre he valorat el fet que estigui a prop de vies importants de comunicació i si és possible al marge de les retencions de trànsit en cap de setmana, encara que a la zona metropolitana això és una utopia ![]() I felicitats i que li feu molts quilòmetres, i si tens algun dubte pregunta, que aquí al fòrum segur que algú tindrà la resposta. Salutacions i bona ruta, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Benvingut i felicitats per la compra.
Nosaltres guardem la AC en el mateix pàrking que en MarceCRN. El preu és aproximadament el mateix, només varia una mica depenent de la llagada de l'auto. A LLicà de Baix també hi ha un gran aparcament amb places cobertes, però crec que costa bastant més. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Benvingut al fòrum
Nosaltres sóm de Barcelona i tenim la AC en: www.caravanassantiga.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=7 Truca si per proximitat et sembla interesant. Salutacions ![]() ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Benvingut Juan,
Per aparcar, tens també un concessionari-àrea que es diu Caravanes Cerdanyola, a la N-150 poc abans d'arribar a Cerdanyola. Ves preguntant i t'anirem dient. Abans ja eres campista o has començat ara? Jo vaig conèixer a finals del anys 90 un "Juan Ortega", que ara tindria uns 60 anys. Seria molta casualitat, però estàs aprox. en aquesta edat ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Benvingut, sobre temes de autocaravana, no puc informar
|