• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dethleffs segona mà fa 11 anys 7 mesos #44782

Hola a tots i totes, aprofitant aquests dies de portes obertes, l'altre dia vam anar a veure el concessionari dethleffs de manresa i ens vam enamorar d'una advantage. Ens van dir que en venien provinents de la flota de lloguer a bon preu.

La veritat és que l'autocaravana fa molt bona pinta, però això de comprar-ne una que ha passat per un munt de mans fa una mica de cosa. Per això us volia preguntar si algu n'ha comprat alguna de lloguer i què tal li ha anat?, i què tal dethleffs i el concessionari en qüestió.

Moltes gràcies a gaudir del temps lliure!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Dethleffs segona mà fa 11 anys 7 mesos #44783

Nosaltres vam tenir una primera AC que provenia del lloguer i ens va anar perfecte fins que la vam hever de canviar per augment de la família. La meva opinió és que si us agrada, no quedeu pel tema que sigui de lloguer, aquests són vehícles adaptats sobre furgons comercials, preparats per a fer molts quilòmetres durant la seva vida.

En quan al concessionari, jo hi he comprat les 2 AC's. Sempre m'han tractat molt bé i el servei post-venda és molt bo. Potser la botiga d'accessoris és una mica justeta, però si no disponen en stock del complement que et cal el pot demanar sobre catàleg i en pocs dies el tens allà.

Re: Dethleffs segona mà fa 11 anys 7 mesos #44784

Bon dia,
jo, de la marca que dius, recordo en general, que els acabats de l’habitacle són de gama mitja a alta. I que sigui de segona ma, no tinc experiència però em sembla que les flotes de lloguer es renoven molt sovint , que al cap de poc les treuen a la venda, vull dir que han fet pocs quilòmetres i segur que de mecànica estan bé. Si de cas mira les rodes, que no les hagis de canviar al cap de poc, pel cost que pot tenir.

Al ser de lloguer m’imagino que han passat per mans inexpertes en això dels elements de càmping, i jo miraria que les instal•lacions importants funcionin bé: comandaments del gas, aixetes i boiler; porta , arcons i finestres; nevera, calefacció, centraleta, el thetford...

I si és de lloguer sospito que l’autocaravana ve amb el mínim, vull dir sense els accessoris habituals. Tal vegada en la negociació econòmica pots incloure els més habituals o els que creguis més útils pel vostre gaudi: tendal, portabicis ( o porta-esquís), baca, etc. ... vosaltres mateixos.

Ah! I la documentació complerta, no del vehicle que la dono per fet, si no la dels elements de l’autocaravana ( cuina, nevera, thetford, forn si en té, etc) com a mínim per saber el model, com es munten/desmunten i com funcionen per si, en un futur, has de fer manteniment o per si algun dia has de demanar peces de recanvi.

Salutacions i sort amb la compra.

Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Dethleffs segona mà fa 11 anys 7 mesos #44788

La nostra autocaravana prové de lloguer. Nosaltres la vam comprar quan tenia 6 mesos i quasi 20.000km. Això de que l'haguessin remenat vàries mans durant un temps ens feia respecte, però després de 6 anys i més de 60.000km. sense cap problema ens confirma que vam fer una bona elecció.

Els vehicles i els equipaments solen ser revisats sovint per evitar problemes als llogaters, que paguen una bona picosada i deixen una fiança. En cas de desperfecte, les empreses acostumen a reparar-los ràpidament per tornar a tenir el vehicle en circulació i generar ingressos, que d'això es tracta.

Molta sort i a disfrutar l'autocaravana.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12