• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Article de premsa sobre autocaravanes

Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44394

Bon dia,
ahir a la nit em vaig assabentar que demà dissabte al Periódico de Catalunya publicaran un article/reportatge sobre autocaravanes. Si no vaig errat seria al suplement Idees dels dissabtes. Al seu idea em van fer algunes preguntes sobre les autocaravanes ( em sembla que igual que a altres usuaris), però desconec el contingut final de l’article.
Demà ho veurem i si trobo l’enllaç ja el penjaré.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44395

Gràcies MarceCRN, ens agradarà saber quina opinió donen de nosaltres des de "El Periödico de Catalunya"

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44397

Bon dia!
Ja ha sortit. És tracta d'un reportatge de 4 pàgs. al suplement Idees+Teletodo, a color i amb alguna fotom que em resuelta familiar. No he trobat cap lloc on es pugui descarregar complert , només l'anunci oficial del suplement ( www.elperiodico.cat/ca/noticias/tele/ideesteletodo-convida-v...b-casa-sobre-1119660 ), així que me l'he comprat.
Em sembla que si estàs registrat al web de El Periodico, pots baixar-te'l, però no ho tinc clar.

L'article està vehiculat al voltant de dos autocaravanistes catalans ( Tortell Poltrona i el Màgic Andreu) i crec que reflecteix molt be la idea de autocaravana=turisme en llibertat. El reportatge tanca amb una frase que m'ha agradat molt: "No hi ha sortida de sol ni posta a la qual arribi tard un autocaravanista. Obre la porta de l'habitació, i ja hi és: enmig del paisatge i la naturalesa". :)

Per cert, mostren un directori de links sobre autocaravanes i a la secció de Càmpings i Associacions i sota l'epígraf de "El portal del campista català" anoten l'enllaç de Totcàmping i el de la secció d'autocaravanes de la UCC onadaa

Salutacions i bon cap de setmana,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44405

:):):):):):)

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44406

Poc a poc, ens van coneixent :)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44417

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1795
  • Gràcies rebudes: 46
Gràcies Marce per la teva col·laboració i el teu avís.

He llegit l'article i no diu cap tòpic, el qual ja és un èxit.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Article de premsa sobre autocaravanes fa 8 anys 11 mesos #44434

Marce, gràcies! No l´he pogut llegir de moment, però amb una mica de sort, potser a casa dels meus pares encara el conserven. Els hauré de "picar" a veure si encara conserven l´exemplar.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Mont-lleó en 1 dia (11.08), Unalome81 en 13 dies (23.08), JordiJ en 16 dies (26.08), carlos.mataro en 19 dies (29.08), caxisa en 20 dies (30.08), ALIAL en 23 dies (02.09), quasar en 24 dies (03.09), trenkakames en 24 dies (03.09), amr01 en 34 dies (13.09), fotojoma en 39 dies (18.09)

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.