|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
El poble de Corbera d´Ebre amb construït una àrea per Autocaravanes, es per unes 7 o 8 places, amb presa d´aigua i buidatge.
Jo he estat aquest cap de setmana, pero encara esta tancada, ja que segons amb van dir en el casal del poble, encara no tenen el permís de l´institut Català de l´aigua, per cert, el recinte esta ballat i amb porta, us adjunto una foto. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hey! Això pinta bé. Felicitats als promotors i a veure si aviat ja està operativa. Aquella part de Catalaunya ens agrada molt, la darrera vegada que van ser-hi, precisament a Corbera, va ser per assistir a una concert del Quico el Cèlio, el Mut i etc etc. va ser una nit molt maca.
I ara ja tenim un altre motiu per tornar-hi El que deia: felicitats i gràcies als promotors. Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Marce, doncs si t´agrada aquella zona i aprofitan l´area, el cap de setmana 3-4 de septembre tens a Corbera d´Ebre les segones jornades de recreació Historica que consta de:
VISITA GUIADA AL POBLE VELL DIORAMAS BATALLA D´EBRE MILITARIA I COLECCIONISME CONFERENCIES GUERRA CIVIL BALL POPULAR. Salutacions |
|
|
Està ben indicat el lloc ?
Tens l'adreça ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nouespai ha escrit:
Hola, jo no vaig veure cap indicació, l´area esta a sota de la piscina municipal i el casal del poble. No vaig pensa en agafar les coordenades. |
|