|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Companys/es. Aquest diumenge i dill. anem a fer un tomb pel Montseny. Ens podeu recomanar algun lloc per dormir? I alguna recomanació turística per grans i petits?
Gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Potser a Sta Fe; hi ha un parking força gran i podreu fer la volta al llac. Abans hi havía un punt d'Informació on explicaven les diferentes excurssions que es podien fer des d'allà.
Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gràcies. Crec que farem una nit a Viladrau i la seguent a Santa Fe.
Salut |
|
|
A Viladrau trobareu un aparcament molt tranquil, entrant a la població a ma esquerra.
Bon cap de setmana !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
gràcies
|
|
|
Bona tarda,
ja sé que arribo tard, però tal vegada algú ho pugui aprofitar si visiteu el Montseny. Jo he pernoctat en: Collformic: petit pàrquing de terra, a peu de la ctra. BV-5301, al sud de poble del Brull. Senyalitzat. Molt ple durant el dia per excursionistes que parteixen cap el Matagalls. Coll de Bordoriol: a peu de la carretera GIV5201 , en un pàrquing habilitat de terra. Lloc tranquil i punt habitual de partida d’excursions per la zona. Camping Formantina: el millor , per mi, són l’entorn i els limitats serveis que ofereix, que et fa oblidar que estàs en un càmping. Punt de partida de moltes excursions, com el Turó de l’Home. I per activitats: www.diba.cat/parcsn/parcs/index.asp?parc=3 la web del parc, on ofereixen activitats guiades , rutes, etc. I una cosa que em va agradar molt veure-la a Can Casades(Sant Fe): les seves tres orgulloses sequoies, sobte veure aquests essers vius de dimensions descomunals. Salutacions i que tingueu un bon cap de setmana llarg...jo no Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|