• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 5 mesos #43951

Bona nit a tots,
aquest tema és per ajudar a qui vol comprar una caravana i donar-li un lloc on no ha d'anar a comprar-la. Us explico:
el passat dia 30 de gener, vam donar al concesionari Hobby de Granollers que es diu Viladecans Caravan Center, S.L., 300€ de paga i senyal per compar una caravana Hobby 500 KMFe. Era la caravana que voliem. Vam quedar amb el venedor que la voliem per a la setmana blanca dels nostres fills pel 26 de febrer i aquest ens va dir que cap problema. Vam decidir no pagar la caravana al comptat i demanar la financiació de la meitat 8000€ a la fiancera que ens va dir el concesionari, BBVA Finanzia el qual ens van concedir el dia 10 de febrer i la finacera va entregar els diners a aquest concesionari. El dia 14 de feber, quan ja tenien els diners, comencen els problemes. Anem al concesionari per prendre mides i coneixem a una "senyora" que també era venedora i ens diu "esta caravana no te la vas a llevar" ens quedem de pedra, per què? li preguntem "ens diu que hi han uns problemes amb la homologació, que no tindrà els papers y que potser a finals de març podran entregar-nos la caravana. El dia 13 de febrer vam fer una reserva per passar el mes de març a un camping. Vam trucar a la policia per preguntar que passa si una caravana no té papers i aquests en remeten a que truquem a un concesionari de la ITV per que ens ho expliquin. Ens diuen que si no té papers demanem al concesionari el Certificat de Conformitat i que amb aquest paper ells ens poden fer una fitxa técnica i llestos. Aquesta sol·lució ens sembla bé, més costosa però ens serveix. Truquem, al concesionari i el primer venedor ens diu que cap problema que ens el donarà. Ens quedem tranquils, tant, que els hi portem un mover per que ens el montin. També ja que no podrem matricular i circular amb la caravana li demanem al concesionari que ens busqui algú que ens traslladi la caravana fins al càmping. Ens passa preu de 260€, faig una busqueda i ho trobo per 200, 60€ de benefici per ells per un problema que havien generat ells. Despres ens demanen 180€ per fer un certificat per la instal·lació del gas de la caravana, quan li preguntem com ha anat ens diu que com que no hi ha fitxa técnica no han pogut fer la inspecció. No acaba aquí. El dia 26 de febrer la "senyora" comercial ens truca i ens diu que del certificat de conformitat, res de res, que això es una norma per caravanes del 2011, (això és mentida), que aquest certificat l'ha de fer Hobby y que val diners, (diners que li diem que li pagarem, que amb aquest certificat les ITV només ens faran una matrícula verda que ens servirà nomes 2 mesos (una altra mentida, ja que les ITV no fan matrícules). A partir d'aqui aquests "senyors" comencen a demanar-nos que confiem en ells, però nosaltres creiem que la confiança un se l'ha de guanyar, no l'ha de demanar, i aquestes persones nomes ens feien que agafar més i més desconfiança cap a la compra d'aquesta caravana. Com podeu imaginar el dia 1 de març els hi vam posar ultimatum per entregar-nos la caravana amb els papers o el certificat, no van complir i a dia d'avui no tenim ni la caravana, ni el mover, ni els 8300€.
A aquests "senyors" els hi hem enviat burofax, primer nosaltres a nivell particular i després els nostres advocats, ni s'han dignat a contestar-los. Em posat una denúncia a Consum i la setmana pasada des de consum ens diuen que no han rebut cap resposta.
Per tot això ens em decidit a denunciar-los i fer públic aquest assumpte perque a ningú més li passi el que ens ha passat a nosaltres amb Viladecans Caravan Center situats a Granollers i que comparteixen instal·lacions amb Hobby España.
Segur que em deixo alguna cosa que explicar, pero a grans trets aquesta és la nostra experiència en la compra d'una caravana que no vam voler comprar de 2ª mà per internet per no tenir problemes, vam anar a un concesionari oficial Hobby per anar tranquils. Si no vols caldo, té dues taces. En fi espero que això ajudi a qui ho llegeixi.
Salutacions.[/size]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43962

Uau ! Quin malson !
Suposo que el vostre advocat sabrà què ha de fer, tot i que el cas és que no heu gaudit de la caravana quan la volíeu, i no teniu els diners.
Quins poca-vergonyes, espero que a part que us tornin els diners o us entreguin la caravana, no puguin repetir experiència amb altres possibles compradors il.lusionats.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43963

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Tal com ho dius és una mostra de manca de professionalitat.
Espero ho puguis solucionar aviat i tinguis la caravana -aquesta o una altre del teu gust- ben aviat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43964

Es una llàstima que juguin amb les il•lusions i els diners de la gent!!!!
Jo el faria també es informa a la casa Hobby perquè sàpiguen quina classe de concessionari tenen.
Esperó que tingui un bon final!!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43966

Hola:

Siento mucho esto que os está pasando. Y como bien dices tu la confianza se la ha de ganar uno a pulso, pero hay gente que se piensa que puede jugar con las ilusiones de los demás para su propio beneficio.

Espero que pronto se solucione todo y esteis disfrutando de la nueva caravana

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43979

Ondia quina putada, jo tinc la mateixa caravana que volies comprar i n'estic bastant content en aquest cas la vaix Comprar al Concessionari HOBBY de l'Arboç (Tarragona), quan el certificat del Gas que dius a mi no em van cobrar pas res, ara seria bo que enviesis un fax o e-mail o similar a HOBBY ALEMANIA per posar-ho en el seu coneixement.
Espero que puguis solucionar el problema aviat.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43988

Desprès de fer una consulta si que he pogut saber i no es per defensar res que a l'any 2011 hi ha hagut un canvi de homologacions i que d'entre altres afectats han estat HOBBY i la mar DELFESS. encara que tampoc tenia que ser per trigar tant a entregar la caravana, el tema de la matricula verda si que et puc comentar que es una matricula que no la fa la ITV pero es dona mentres ITV tramita la ficha tècnica a INDUSTRIA.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: NO TINC CARAVANA NI ELS 8300€ DE PAGA I SENYAL. fa 10 anys 4 mesos #43991

Bon dia,
I ac#llonidor. Espero que et vagi bé amb les teves reclamacions, mrc1970

Hi ha una cosa que he vist des de què tinc autocaravana i on , em sembla, fallen els distribuïdors/venedors. És el fet que sembla que no s’adonen que estan comerciant amb un producte molt sensible: el lleure del consumidor. I aspectes com retards en el lliurament al final provoquen una emprenyamenta del client i una frustració que deu n’hi do.

No sé si és un tema d’implantació de sistemes de qualitat o jo què sé. O tal vegada els fabricants hauríem de fer un seguiment del seu producte no només fins la botiga del distribuïdor , sinó també fins que la compra el client.

I si no, fem una prova: el que hagi comprat/reparat un element de càmping sense cap incidència ( i per tant amb alguna dosi de frustració) que aixequi la ma :laugh: . I si només m’ha passat a mi, llavors és que tinc mala sort; i el sistema funciona.

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12