|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia a tots.
Aquest juliol voldríem anar a la Cerdanya però no tenim cap idea de com estan els càmpigs per aquella zona. Em podeu ajudar i donar la vostra opinió si es que coneixeu algun. Molt agraïda. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Esther,
Jo visc a la Cerdanya i a Puigcerdà hi tens l’Stel www.stel.es/inici/cat/intro_c.html, Gils de Cerdanya hi tens el Càmping Pirineus que es de la cadena Stel www.campingsonline.com/pirineus/ Prullans hi tens un Càmping Resort www.prullans.net/ Si et cal quelcom de França encara que no estic al cas ja saps. Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Mirate el camping Pla de barrés en las Bouillouses cerca de Mont Louis ,o el del lago de Matemale ,nosotros solemos pasar algun dia a finales de agosto y son tranquilo y economico.
Saludos Amador |
|
|
També a la Cerdanya francesa hi ha el càmping Puigmal a la població d'Err. Fa bastants anys i vàrem estar algunes temporades d'hiver perque ens quedava molt aprop de varies estacions d'esquí on ens agradava anar. Era un ambient totalment rural i molt, molt trànquil, pero amb la AC no hi hem tornat i no sabem si encara hi han els mateixos propietaris. És aquest:
www.camping-le-puigmal.fr/index_ca.htm Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Moltes gràcies a tots.
El que vull no és un càmping per estar-me les 24 h allà, el que vull és fer excursions i que al tornar trobi tranquil·litat, serveis nets i si pot ser piscina i terreny per jugar a futbol millor ( i axí acontentem a tots!!!). Ara miraré els que m'heu aconsellat. Gràcies. |
|