• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43496

Aquest any em tocarà pasar la ITV a l á uto... ja farà 4 anyets...
Que solen mirar... suposo que el matiex que als cotxes,... però comproven alguna altre cosa mes? gas? pes?....
Val el mateisx que el cotxe??
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43499

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres vam passar-la la setmana passada, una mica més tard del que havíem de fer-ho. Feia molt que no la movíem i no hi havíem tingut ocasió. Ho dic perquè si t'endarrereixes segurament no et diran res...

Única cosa important:
NO pots anar a qualsevol estació d'itv, només la de vehicles pesats. Nosaltres no ho sabíem i no poder passar-la a S.Cugat i vam haver d'anar al cim Vallès.

Et pujarà un tècnic a dalt per comprovar el número de bastidor, que en el nostre cas ( Fiat integral ) estava a sobre del pas de roda del "copilot" per la part interior, just dins d'un "armari"...

La resta, exactament com qualsevol cotxe.
No ens van mirar res de l'auto, ni gas, ni pesos, ni res. Només aspectes mecànics.

Ens costà uns 45 euros, el mateix que
un turisme diesel d'un pes de fins a 3500 kg.
Per a més pes, uns 65 euros, si no recordo malament.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43501

matrix ha escrit:

Aquest any em tocarà pasar la ITV a l á uto... ja farà 4 anyets...
Que solen mirar... suposo que el matiex que als cotxes,... però comproven alguna altre cosa mes? gas? pes?....
Val el mateisx que el cotxe??

Hola la nuestra la acabamos de pasar, cuando llame para pedir hora me preguntaron el peso, pero no me la pesaron. ni tampoco me revisaron el gas, la verdad que casi ni la miraron ,solo limpias, luces, frenos y poca cosa mas, eso si los 53€ de la factura no lo olvidan, el coche también lo pase por primera vez el mes pasado, y lo miraron con lupa y de precio casi igual.
Saludos
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43502

Bona tarda,
nosaltres hem passat fa 15 dies la 2ona revisió (la de 4+2 anys) sense problemes. Com diu nouespai miren l’habitual dels turismes: neteja-parabrises, esmorteïdors, llums, frens, baixos i el núm. del bastidor.

Número de bastidor que a la meva integral, la primera vegada, ens va costar trobar: dins de l’arcó de les bombones , has de treure una bombona per descobrir en un racó un forat recobert d’un vidre transparent; i aquest forat et permet mirar, de biaix i amb perill d'una luxació de cervicals, el número de bastidor.

Ara ja ho sé, però la primera vegada hi érem dos o tres tècnics i un servidor mirant-nos el morro de l’autocaravana a veure on c#ll#ns Bavaria havia gravat el numeret.

Per cert jo passo l’ITV de l’autocaravana a Granollers (Pol. Congost) , els dissabtes a primera hora (08:30-09:00) : polígon desert i poca gent a les instal•lacions. I la passo allà perquè el parking el tinc a pocs kms, a peu de C-17.

I del Cim Vallés, m’han parlat malament. Sembla ser que es miren amb carinyo els nostres vehicles, caravanes o autocaravanes: que si la matrícula vermella de la CV ha d’anar en aquesta banda, que si el portabicis de l’AC, etc.. Però igual és llegenda urbana, tal vegada algú més del fòrum té més dades.

A mi mai m’han mirat portabicis ( sempre el porto plegat i amb la xapa vermella i blanca), instal•lacions (gas, elèctrica, etc) ni tendal. Sempre tot molt normal: 25 minuts i 4X €.

Salutacions i sort.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43503

Marta, nosaltres tenim hora pel proper dilluns dia 4 d'abril. La passarem a Sabadell doncs al CIM del Valles quan van passarla als 4 añys per primer cop ens van posar problémes amb les llums de gàlibo i el tendal que mig les tapava. Avui hem anat a camviar els frens que que ja tocava; la resta creien que tot va bé.

Si tenim algun problema, ja os informarem.

Salutacions !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43504

Gràcies a tots... jo fins dsprès de l´estiu no em toca... però ja estava patint per si havía de buidar-la sencera!!
En principi , la pasariem a Cornellà, que és l que tenim a prop...

Si es pasa a una ITV i no és favorable.... es por anara a una altre? o s´ha d´acabar a la mateixa??

On té Hymer el nº de bstidor?? algú ho sap?? o és diferent a cada ac??

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43508

Al meu cas, fa dos anys, hi van detectar que tenia una bombeta fosa, per la qual cosa no van posar l’enganxina i em van dir que l’havia de canviar ( cosa gens fàcil, per cert) i tornar a l’ITV, en un termini concret, perquè veiessin que estava subsanat ( aquí no recordo si t’obliguen a tornar al mateix centre o pots escollir un altre), i llavors si: has superat l’ITV.
Pel número de bastidor, si no surt ningú que t’ajudi tal vegada pots trucar a un distribuïdor ( a Catalunya se m’acut www.autosuministros.com/) i pots fer la consulta. També hi ha un club hymerista (www.clubhymer.es/ ), on podries preguntar, segurament que t’atendran.
I sort.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43509

Marta, em sembla que cada auto té el número de bastidor a diferents llocs, no és res estàndar de la marca.
Nosaltres el tenim al graó del copilot, sota una tapa que s'aixeca. Però clar, és caputxina, vehïcle industrial FIAT.
També ens toca aquest any, però primer farem la revisió anual de la FIAT.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43512

MarceCRN ha escrit:

...

Per cert jo passo l’ITV de l’autocaravana a Granollers (Pol. Congost) , els dissabtes a primera hora (08:30-09:00) : polígon desert i poca gent a les instal•lacions. I la passo allà perquè el parking el tinc a pocs kms, a peu de C-17.

...
Marce.

A nosaltres ens toca la primera ITV en Desembre, pren nota per que per proximitat m'aproparé a aquesgta.
Gràcies :)

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43514

matrix ha escrit:

Gràcies a tots... jo fins dsprès de l´estiu no em toca... però ja estava patint per si havía de buidar-la sencera!!
En principi , la pasariem a Cornellà, que és l que tenim a prop...

Si es pasa a una ITV i no és favorable.... es por anara a una altre? o s´ha d´acabar a la mateixa??

On té Hymer el nº de bstidor?? algú ho sap?? o és diferent a cada ac??

Matrix, has preguntat a Cornella per passar l´autocaravana, jo ho veig una mica just, poder millor a l´estacio de Sant Joan Despi o Sant Just.

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43517

No ho he preguntat.... ho faré abans de portar-la.

Mentres tant... buscaré el nº del bastidor..jeje

Re: ITV a les autocaravanes fa 15 anys 4 mesos #43539

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Al Cim Vallès em va semblar una revisió normal, fins i tot més amable que a Sant Cugat, on vaig cada any amb el cotxe.
Portem el porta-bicicletes sense el senyal i no ens van dir res.

Potser han canviat el personal, ara se'n diuen Certio, enlloc d'Applus.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ITV a les autocaravanes fa 14 anys 8 mesos #44963

Doncs ja l´hem pasada.
La primera vegada , divendres 28, i ens la van fer enrera per pasar-se pes.
Vam tornar dimarts, amb l´auto totalmente buida i l´hem pasat pels pels.
Estem mirant, i ho farem, de pasar-la a 4000 kg, per anar tranquils en ruta.
La vam pasar a la ITV del c/Motors.

Re: ITV a les autocaravanes fa 14 anys 8 mesos #44964

Bon dia,
Guau!! mai he estat conscient que també comprovessin el pes del vehicle, a les ITVs. Jo de fet mai l’he pesada, l’autocaravana. No tinc la percepció que hi vagi molt carregada: és petita ( 6,3 m), no portem moto ni dipòsits dobles d’aigua, però vaja! estaria bé saber quan pesa, no sigui que hi anèssim sobrecarregats.

Una pregunta: quan dius que miraràs de passar l’autocaravana a 4000 kg, això és possible? , és un tema formal de paperassa ( i de passar per finestreta a pagar ) o faràs alguna modificació mecànica que et permeti carregar més pes? .
És simplement per curiositat
Salutacions,
Marce

Re: ITV a les autocaravanes fa 14 anys 8 mesos #44965

Marce... jo sí ho era de conscient.... el que nomñ imaginava que podia treure tants kg de "coses".
Respecte a la pujada de pes. en principi, el nostre xasis ho permet, o sigui que només seria modificar la fitxa técnica. Per sort el meu marit ja té el carnet adequat.
Ah, la nostre ac és de 7 m.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12