|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A l'autocaravana tinc dues tovalloles de microfibra per a en Mateo (el nostre gos, de 60 kg.)
Però ens agraden força els destins frescos, i previsiblament l'haurem d'eixugar sovint després d'haver sortit a passejar, amb un temps tan variable com l'escocès. No tinc massa ganes de posar rentadores, i algú em va suggerir que busqués als "xinos" uns rotlles de baieta, pre-tallada a trossos, d'un sol ús. Tipus "ballerina". Ahïr en vaig localitzar, aquest matí ja els he probat a casa, i n'he fet servir 4 trossos. Per tal de provar com quedaven, els he tirat a la rentadora i han sortit perfectament bé. El rotlle costa 2,60 Euros, i n'hi ha 28 trossos a cada rotlle. Me n'enduré 3 o 4 rotlles. Per si algú estava amb el mateix dilema que jo... 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per EvaV.
|
|
La nostra Bel·la, amb els 7 kg de pes no ens donava aquets problémes; tot i que sovint semblava més una sardina que una gosa (le encantava nadar), a la AC portava un parell o tres de tovalloles mida lavabo de ratlles de colorins perque fossin inconfosibles amb les nostres i eren les que feia servir quan sortia de l'aigua o inclós quan la portava sobre les meves cames per evitar que amb les ungles m'asgarrapés al intentar mirar per la finestre mentre circulavem.
També he de dir que quan marxavem de vacances en tenia prou amb un paquet de pienso de 2 kg, però les dimensions d'en Mateo son del tot diferents, i les seves necesitats també. A reveure. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Neus, 2 kg de pinso !
Jo me n'he d'endur 13 kg (un sac de 12 kg i un pico). Però ara ja no em preocupa, el sac ja sé on col.locar-lo. Si l'angelot és gros....el sac de pinso i les tovalloles també. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |