• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 7 mesos #43142

Bon dia,
des de fa mesos que anant cap la feina passo al peu de l’hospital de Bellvitge (L’Hospitalet) i veig molt sovint estacionades autocaravanes i alguna camper, que es passen més d’un dia, i com el lloc no és que sigui molt acollidor ( pàrquing de terra, molt de moviment de dia, al costat dels primers enllaços del Nus del Llobregat) al final he arribat a la conclusió que de ben segur els autocaravanistes hi són allà per acompanyar algun ingressat o per fer un tractament mèdic de diversos dies.

I si ho mires fredament, l’autocaravana pot ser un mitjà relativament barat i còmode (penso jo, eh!), en comparació amb una estància perllongada, per motius sanitaris, en un hotel o en casa d’uns familiars llunyans. Seria una manera, més prosaica, de practicar l’autocaravanisme.

Ja seria demanar massa que l’autoritat hospitalària, al veure aquesta necessitat, habilités unes places i un àrea de serveis ( de pagament, si volem) per acollir aquesta mena d’autocaravanisme sanitari; d’igual manera que tenen programes d’acolliment ,en hotels o apartaments, per a famílies que pateixen tractaments o ingressos de llarga durada. Estic convençut que econòmicament resultaria més barat per a la Sanitat.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 7 mesos #43144

Jo treballo a Sanitat i es veritat el que dius... es curiós però ja fa temps que ho havia comentat amb el meu marit varies vegades i m ' ha fet gràcia que t' hi aguessis fixat.
A Can Ruti ( Hospital Germans Trias i Pujol)he vist aparcades moltes vegades autocaravanes. una , avegades dues....no sempre.
Son familiars que venen d' arreu a visitar als seus familiar ingresats i com que Can Ruti queda a la Montanya els hi va de conya la auto.
El que no se es com buiden i omplen.......
Una vegada en un descans vaig baixar i els hi vaig preguntar.venien de Sevilla a cuidar a la mare.... la auto els hi anava de conya perque només eres dues germanes i aixi podien estar mes temps amb ella...

Salut!
Mª José :kiss:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Tiramillas.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 7 mesos #43145

D'aixo en podria parla força Arizona, com be sabeu es va trobar a Alemania amb una orgencia medica, ell tenia la ac al parking de l'hospital i si no recordo malament pagaba per dies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 6 mesos #43344

En el meu cas el meu fill va estar operat al Hospital Comarcal de Sant Celoni i vem fer servir aquesta modalitat, vem estar dos dies dormin en la AC ,es va fer mes comoda l'estancia.
Nimgú va dir res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Autocaravanisme sanitari fa 15 anys 6 mesos #43416

Bona tarda,

nosaltres també vam estar tentats de fer-ho doncs vam tenir ingressat un familiar uns dies a l´Hospital de Can Ruti de Badalona. Va coincidir amb els dies festius dels ponts del 6 i 8 de desembre. Ens vam mirar el parking i vam pensar que era prou ampli per aparcar l'AC. Ens va semblar un bon mètode per escapar una mica de lambient de l´hospital doncs cansa molt estar-s'hi tot el dia.

Espero no haver de pensar-ho una altra vegada per què això voldria dir que tenim un familiar malalt i darrerament ens hem fet un tip d´estar pels hospitals...

Apa, espero que tots estiguem sans i estalvis per una llarga temporada.

Salutacions
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Nadal al Marroc +

    Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Cerdanya francesa +

    Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

    L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

    El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí