Benvingut,
Convidat/da
|
|
Això, a quina velocitat màxima es pot anar per autopista amb caravana ? I a l'estranger igual ?
Gràcies per antel.lació |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si no estic equivocat. A Espanya, tant per carretera com per autopista la velocitat màxima legal arrossegant una caravana és de 80 km/h.
A França la cosa canvia, per autopista, fa dos estius, hi havia la mateixa limitació que per als cotxes: 130 km/h . Això si, a cert trams hi havia indicacions específiques de la velocitat que devien dur els cotxes amb caravana. Per a les "nacionals" no ho recorde bé,però crec que eren 90 km/. Fes algun "viatge" per la DGT francesa que és evident que no té aquest nom. Ho desconec, ho sent VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
Ja ho suposava que éren 80xh, però lo que no m'esperava és que a França et déixin anar fins a 130 !!, ho trobo una passada ( les dues coses )
A reveure ![]() |
|
Bon dia ,
he trobat aquesta web comunitària i em sembla molt útil , no només per la consulta de'n Guillem, si no també per la resta de campistes que ens movem per Europa. Podeu clicar el país que t'interessi i surten les limitacions de velocitat genèriques (vies ràpides, interurbanes i urbanes, que són les que trobem a les fronteres) així com altra informació: límits d'alcohol, oblicació de llums de dia, elements de seguretat, etc... I tornant al tema de'n Guillem, d'específiques de velocitat per caravanes mai n'he vist , que jo recordi; com a molt recordatoris de perill quan pot haver-hi molt de vent o en rampes molt marcades. L'enllaç: ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/index_en.htm Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|