• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4289

Queria saber la opinion que teneis de la AC Knaus sun Traveller. Calidad, equipamiento, aislamiento exterior, relacion calidad precio etc. Saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4301

Home, ha estat la meva anterior autocaravana i li vaig fer prop de 80.000 km. En línies generals molt bé, tot i que té aspectes millorables com totes. Jo crec que la relació qualitat-preu és excelent, té el necessari i canvia accessoris de dubtosa utilitat per components de molt alta qualitat, la qual cosa alguna marca espanyola faria bé de copiar.
Jo vaig tenir alguns problemes sense massa importància, i tots van venir quan l'auto va començar a tenir alguns anys: bateria d'habitacle feta malbé a Istambul, plat de dutxa esquerdat també a Istanbul (arreglat al moment amb una mica de silicona), nevera que no refredaba... el pitjor és que va passar tot en el mateix viatge :) Però és normal haver de canviar la batería o netejar el frigo al cap de 6 anys d'us intensiu, i per això jo en tinc molt bon record i una molt alta satisfacció. I si la vàrem canviar va ser per qüestions d'adaptació, no per insatisfacció. La nostra intenció era conservar-la encara molts anys més.
Què ha passat amb la Pilote?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4302

Gracias Toni de Ros por tu respuesta. En relacion a tu pregunta final, no pasa nada con la Pilote, simplemente que me causa dudas el motivo por el que alguien cambia una integral por otra de parecidas condiciones en tan solo dos años, ademas vale un monton de dinero como es logico. Pero no obstante está pendiente de subir a verla. Tambien me causa dudas la practicidad de las integrales, viajamos con dos niños y quizás por eso me sería mas util una capuchina. Esa es una duda.
Pregunto por las Knaus porque ultimamente las he estado viendo por catalogo, lo cual no quiere decir que hayamos comprado esa marca. Simplemente busco informacion sobre las AC capuchinas con chasis al-ko o de similares prestaciones y me gusta ir recopilando informacion poco a poco. Saludos y salud

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4304

Doncs nosaltres tenim aquesta, la Knaus Sun Traveler caputxina. Van quedar-nos aquesta perquè la caravana que teníem era una Knaus i en vam quedar molt contents. No vam voler fer proves amb d'altres marques donat que aquesta ja tenía Acs que ens agradaven.

L'única pega que hi trobo és que per rebre peces de recanvi has d'anar a parar sempre al mateix lloc i la cosa no és que funcioni massa. Jo n'estic esperant una des de fa més de QUATRE mesos. Sí, de veritat. Sort que només és una peça "de fer bonic", que sinó ja m'explicaràs!

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4307

Doncs nosaltres tenim aquesta, la Knaus Sun Traveler caputxina. Van quedar-nos aquesta perquè la caravana que teníem era una Knaus i en vam quedar molt contents. No vam voler fer proves amb d'altres marques donat que aquesta ja tenía Acs que ens agradaven.

L'única pega que hi trobo és que per rebre peces de recanvi has d'anar a parar sempre al mateix lloc i la cosa no és que funcioni massa. Jo n'estic esperant una des de fa més de QUATRE mesos. Sí, de veritat. Sort que només és una peça "de fer bonic", que sinó ja m'explicaràs!

Nosaltres veníem de caravana Dethleffs i n'estàvem encantats, el primer que vàrem anar a veure va ser precisament Dethleffs. Però ens van decepcionar una mica i el venedor es veu que no tenia gaires ganes de vendre doncs gairebé no ens va fer ni cas (devia pensar "on van aquests pelacanyes mirant una auto com aquesta!"). En vam mirar moltes i la Knaus ens va enamorar de bones a primeres. I d'entrada no hi arribavem però el venedor si que es va enrollar i... En fi, que amb la Frankia en va passar 3/4 del mateix: amor a primera vista, descartada per preu, tornada a mirar, diàleg, negociació, números, voltes, mals de ventre, més negociació, més números i al final, nyaka!. Suposo que més o menys com tots, oi?
Però la Knaus va ser una magnifica autocaravana, amb molt poca diferència de preu respecte a marques més "populars" i infinitament més ben acabada.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4323

La verdad que da alegría poder leer opiniones favorables de una marca de ACs de usuarios o de anteriores usuarios. Es buena señal. En cuanto al tema precio Toni discrepo un poco, se suben bastante por lo menos para mi en relacion a marcas españolas o italianas, supongo que se justifica por la calidad de la que hablais.
Y por cierto cuantas marcas montan doble suelo tipo Al-ko o similar en Capuchinas??? Y el nuevo chasis fiat viene ya con ese doble suelo de origen???? Saludos, gracias y salud

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4348

Benvolgut company:

Jo també en tinc una Knaus Sun Traveller (model 604K del 2001), caputxina de 6,25 mts que vàrem comprar a uns amics al 2005. En te actualment 33000KMs dels quals jo n'he fet aprox 10000 en aquest any.
Venim d'una CV Dethleffs i d'una anterior Büstner, per tant, aquesta línia de catxarros alemanys ens era coneguda i el resultat amb les CV va ser molt satisfactori.
En quan a la nostra limitada experiència amb la KNAUS comentar-te unes quantes impressions:
- Bona AC en aïllaments, calefacció, dissenys ext-int, sistema elèctric i d'aigua, grans dipòsits, molt bé el xassís ALKO, qualitat en les fustes, tapissats i el llit de la caputxina és molt espaiós. Defectes: distribució interior força discutible (amb el meu model), alerta amb les mides de les lliteres, no massa espai per col.locar coses, aerodinàmica força penalitzada, un pèl massa alta, motor FIAT 127cv de moment cap problema, massa voladís posterior, accés a cabina des d'interior.

Resum: Avui n'hi ha molt models al mercat. Per mi KNAUS destaca per disseny exterior, qualitat en general, i marca de confiança. Alerta però amb el tema del distribuïdor i recanvis com diu la Mireia. Avui dia el senyor que et venc un catxarro d'aquest preu, crec que ha de donar a més un servei correcte i aqui podem haver-ne problemes amb el seu distribuidor a Catalunya.
Possiblement haurem de canviar l'AC en 2-3 anys per problemes d'espai (lliteres petites) i KNAUS serà una marca a mirar, però com tú dius, s'enfila massa i ens molt probablement apuntarem a una altra marca amb un bona relació equipament-qualitat-motorització-preu.

Suposo que t'he liat un pèl, no ho sé... però sónles meves impressions.

Salutacions des de Navarcles.

Jesús - Tiowillson.

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4361

Gracias TIOWILLSON por tu aportacion. Logicamente la pregunta me la dejas a tiro por no decir otra cosa. ¿Si en lugar de 2 o 3 años te compraras la AC hoy en día cual te comprarias?. Saludos

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4365

Hola, desaviajero. ¿Te conozco, acaso, en otro foro?
Yo tengo también la Knaus Sun Traveller; en mi caso, la 708K del año 2003, que compré con un año y a la que le hecho unos 25.000 kms.
Mi opinión:
-´Equipamiento excelente. Claro que yo la compré de segunda mano, y el primer propietario ya se había gastado sus durillos en opciones.
- Calidad: para mí, inmejorable. Es decir, que las cosas que se han roto, de momento, ha sido porque nosotros las hemos roto, no porque hayan expirado solas. Y han sido chuminadas del tipo del cierre de la nevera, o de un foscurit.....
- Aislamiento: a prueba de bombas. En una estación de esquí, el año pasado, pude comparar con 2 amigos (Pilote y Roller Team) y no tiene nada que ver la sensación de calidez de la Knaus con las otras 2.
En cuanto a lo que menciona TioWilllson, efectivamente la aerodinámica es mejorable, lo cual penaliza el consumo. A cambio, la cama de la capuchina es de lo más cómodo que conozco sobre chasis Fiat (algunas autos con chasis Ford, al tener la cabina más baja, tienen mas espacio en la capuchina). El tamaño de las literas no es para tirar cohetes (¿que ocurrirá antes, que mis hijos no querrán viajar conmigo o que no cabrán?)
- El espacio interior es interminable, y la cantidad de armarios, también (hay que decir que el modelo 708 es muy grande, más de 7 metros de largo y más de 3 metros en casi toda su longitud).
- Hemos tenido más problemas por la parte Fiat que por la Knaus. Me explico: ruido y aire en la cabina; quinta marcha con poca fuerza, el inmovilizador electrónico nos dejó una vez la autocaravana inmóvil (y menos mal que fue al ir a entrar al aparcamiento donde la guardo, no en medio de Europa). Si que es imputable a Knaus el famoso ruidito de los palieres, causado porque la suspensión no es adecuada para el peso de la autocaravana (pero ese es un problema muy generalizado en autocaravanas grandes).
Si tuviera que señalar un inconveniente, me quedo con que pesa más de los 3.500 kgs que dice la ficha técnica; pero estoy convencido de que eso le ocurre a cualquier autocaravana grande en cuanto que esté medianamente bien aislada......
Por lo demás, me la volvería a comprar si fuera el caso.

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #4379

Gracias Quincho por tus explicaciones, efectivamente podemos haber coincidido por algun otro foro. Tampoco tengo especial dedicacion por cuestiones de tiempo, supongo que como casi todo el mundo, pero me gusta ir sobre todo leyendo cosas y viendo diferentes opiniones. La verdad estoy mirando ahora mismo AC montadas en Chasis Al-ko y una de las que mas me ha gustado ha sido este modelo de Knaus por el cual pregunto. Un punto del que informas es el peso de la misma, sabes mas o menos de cuanto estamos hablando con los depositos llenos y con todos los accesorios de ruta?? Y otra cosa que me has indicado es el consumo, de cuanto mas o menos hablas??. Que motorizacion llevas??? Saludos y gracias

Re: AC Knaus Sun Traveller. fa 19 anys 10 mesos #5067

Vuelvo otra vez a indagar en la informacion sobre la Sun traveller. La he estado viendo, modelo 2006. Una de las grandes dudas que me han surgido, quizás la única importante, es la parte del salón, trae una mesa semiovalada y los asientos que miran hacia delante en forma de sillon L, que para circular se supone que hay que levantar un cojin ya que nosotros viajariamos constantemente 4 personas, 2 adultos mas 2 niños y que para pasar del salón a cocina, baño o cama trasera hay que estar moviendo la mesa. La duda que me surge es la comodidad o incomodidad de este hecho. Por ello pido opinion de quien use ese modelo de salón sea en Knaus o en otra marca. Muchas gracias

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12