• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 5 dies #42810

Còpio el post que he possat a presentacions i a més aprofito per explicar el perqué:

Hola,

No sè si us enrecordareu de mí, era la part femenina de mirypaco, és a dir, la mireia.

Per motius personals, fa una mica més de dos anys vaig deixar el forum i el món del càmping, però aquí soc una altre vegada i aquesta vegada, espero no haver de marxar

Bè donç, m'he enrecordat molt de molts de vosaltres, però ni tenia ànims de participar en quelcom que havia format part de la meva vida, ni tenia ganes de moltes cosses; en canvi, els reis m'han portat un regalet molt maco (i no estic embarassada ehhh matrix )

Tambè va passar que vaig perdre-trencar 3 mòvils en poc més de sis messos, així que no tinc el telèfon de ningú

Bè donç, encantada de tornar a saludar-vos, de saludar als nous i a aquells que encara no he tingut l' oportunitat de conèixer, i si us plau, no em tingueu en compte la meva marxa precipitada

Molts petonets.......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per mire.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 5 dies #42811

Els reis m'han portat aquest regalet:

Tè 14 anys, va tenir humitats, en teoria pessa menys de 750 (crec que està per sobre dels 800), però.......

- Molt, molt cuidada
- mover
- Alko
- bateria perque funcionin llums, bomba d' aigua a 12 volts
- Ho deixen tot: avancé d' estiu, d' hivern, cuina de camping gas, moble cuina d' alumini, taula y 4 cadires, vaixella i coberts (dels de càmping) gat hidràulic, 2 bombones de butà de les taronjes, 3 de les petites blaves, estenedor, minicadena, líquids pel bany i fins i tot alguna cossa que no sé ni perqué serveix....

Espero disfrutar-la molt, o tot el que el cotxe de més de 13 anys em permeti :-P
Adjunts:

Last edit: per mire.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 4 dies #42813

Bon dia i
molt bona compra, jo no he tingut mai caravana però veig que té de tot. Doncs enhorabona i que li facis molts quilòmetres.
Salutacions,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 4 dies #42816

Gràcies, Marce,

Tinc intenciò de sortir amb ella per primera vegada el finde del 22, només una nit, ja veurem si he fet bona compra o no.

M' amoïna una mcia el fet de que el cotxe tingui 13 anys, que és un benzina i `no sè si acabrè d' esconyar-lo.

Ja us explicarè.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 4 dies #42824

• EvaV
  • Absent
  • Professional
  • Professional
  • Missatges: 2848
  • Gràcies rebudes: 151
Doncs ja ens explicaràs, però esperem que sortiu i ho passeu molt bé amb el regalet dels reis.
Ben retornats a la vida campista !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 4 dies #42825

mire ha escrit:

M' amoïna una mcia el fet de que el cotxe tingui 13 anys, que és un benzina i `no sè si acabrè d' esconyar-lo.

.

Doncs no se què dir-te perquè mai he portat una caravana. Només se m'acut que si de cas carreguis allò imprescindible i buscar un desti que sigui d'accés fàcil, que el cotxe no pateixi... i a veure com respon. Ja explicaràs.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 11 anys 1 dia #42865

Hola Mireia, m´alegra tornar a llegir-te per aqui.
REspecte al cotxe, ja ho saps, poc a poc i paciència, a veure si us aguanta fins que pogueu canviar-l´ho.
Ja contaràs que tal la primera sortida.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 10 anys 11 mesos #42903

ei guapissima!!!!!quina alegria tornar-te a llegir i saber de tu,
estarem en contacte.
Un petonàs per tots dos i fins aviat.
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Toc, toc, és pot? Aquí soc de nou...... fa 10 anys 11 mesos #42916

Mireia, ens alegrem molt que hagis retornat.
Et desitgem lo millor en aquesta nova etapa.

Ja ens explicaras la sortida amb la nova caravana.

Salutacions
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12