Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estic intentant comprar la guia ACSI 2011 a la web de Aracat i no me'n surto. No se si soc jo que no m'aclaro o és la pàgina que no funciona correctament i em dona error cada cop que ho intento. A quelcom de vosaltres li ha passat ???
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mar, jo no fa gaire vaig comprar online dues i cap problema. Però aquest any (2010) vaig comprar-la mitjançant Aracat
www.aracatcamping.com/ i també molt bé. Era el primer any que ho comprava i he quedat molt satisfet i en relació amb el fil dels camping xec molt millor l'ACSI. |
|
Gràcies Patufet !!!
Ahir vaig intentar comprar-la a traves de la pàgina de Aracat i entrant en el mateix enllaç que has posat, però sempre em donava "error"; per axó preguntava si algú més ha tingut problemes. Després de dinar ho tornaré a provar i ja os diré alguna cosa. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola Neus,
Pots provar de trucar al Jesus d'Aracat. 973 400 327 Salutacions Salutacions
|
|
El telèfon és el 974 400327, però aquest any 2010 jo la vaig comprar directament al web d'ACSI sensa cap mena de problema.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per rodamon.
|
|
Gràcies Rodamon per la correcció!
Ha estat un "lapsus" Salutacions
|
|
Gràcies Rodamon i Mercuri !!!
Després d'alguns problemes a l'hora d'intentar fer la compra de la guia per internet vaig telefonar a Jesus d'Aracat qui em va atendre exquisidament. El dia 5 de gener al matí ( vispera de Reys) vaig fer-li una transferència i avui ja l'he rebut. He quedat sorpresa per la rapidesa de l'enviament... ... Muchas gracias Jesús !!! Ara, sols queda treure-li molt de profit ![]() ![]() ![]() Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|