• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4139

Mireu el que he vist en un article de la webcampista.
hi han coses que em fan molta rabia.
:evil: :evil:

www.webcampista.com/actualidad_y_opinion/p2_articleid/354

aquest bon home nomes l'hi faltaba anar a dinar arròs a un lloc que jo se :evil:

Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4140

Bon dia Ramon.Fa dies que vaig llegir l'article que va sortir inclus al diari.No crec que aquest senyor en tregui res doncs la normativa local diu que no es poden aparcar autos.El que si hauria de valdre ,es perque quan es fa una normativa d'aquestes,que normalment van acomapnyades de prohibit vehicles de més de 3500kg,s'hauria de donar una alternativa.Al meu poble ,els camioners aparcaven allà on bonament podien i va arrivar un punt que era un caos,a tot arreu trobaves camions entrevesats en un camí,en un hort ,al costat de la carretera...etcL'ajuntament va fer un parking per aquests vehicles i va fer l'ordenança de prohibit aparcar dintre del poble excepte al parking establert per a camions i vehicles pessats.
A Peñiscola,s'han saltat el darrer punt i aixó no hauria d'estar permes.Si no volen autos a la vora del mar,ni als parkings,han de donar una alternativa,sino crec jo, estan incorrent una normativa tan clara com es que qualsevol vehicle(entre ells el nostre )paga impost de circulació i com a tal pot aparcar ,circular,o parar.
M'agradaria escoltar que la llei ha imposat una sanció o ha obligat a l'ajuntament de peñiscola a trobar una alternativa que no sigui la d'entrar en un camping,doncs jo puc anar a peñiscola al matí i marxar a la tarda.Perque tinc d'anar a un camping?.
Esperem que vinguin millors hauguris.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4143

I ara vull plantejar una situació a la que m'agradaria que tots els ajuntaments implicats ens donesin una resposta.
Si una familia te un mal de ventre en ruta i ha d'entrar a alguna d'aquestes poblacions per tal de buscar una farmacia, aleshores que cal fer?
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4144

Tens tota la raó del mon.Esperem que tot es vagui resolent amb aquesta nova llei que diuen que ha de sortir.Sempre miro d'esser optimista,pero amb aquest tema els interessos primen sobre les veritables necesitats.
Salutacions Rodamon,m'alegra molt saludar-te.Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4165

crec que aquest senyor tenia de presentar la denincia en el mateix jutjat
de guardia, ja a al meu entendre va deixar la podor per anar a la mer...a
Una alternativa, com molt be diu el jefe dels municipals es que els propie
taris dels campings pagan els seus impostos, doncs nosaltres tidriem de
deixar de pagar els nostres ja que tot i pagant no podem parar en lloc.
Bé volia dir un altre cosa pero ara no m'en recordo, vaig a sopar mentre ja romiarè que era.
Joan

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4174

Bé amb la panxa plena semba ser que ha tornat la memoria, l'altre
alternativa seria que la proxima Kedada podria ser per exemple la
invasió de algun poble d'aquets que el senyor alcalde es un torre-pabrots

Al final aconseguiran que surti al carrer a cridar VIVA ZAPATA :mrgreen:

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4569

Es veritat, semblem "apestats" i no es donen compte que paguem els nostres impostos igual que altres vehicles.

I si a més, aparquem la nostra A.C. al carrer (no de vacances sino habitualment) prop de casa, jo he tingut d'aguantar comentaris d'alguns veïns dient que el meu vehicle li està treient el lloc al seu cotxe, que no hauria d'estar permès que aparquessim al carrer. I es que ... l'enveja és molt dolenta...

Jo estic amb el jofranc, hauríem de fer una trobada a algun poble d'aquests que som "persones non gratas" i aparcar amb les A.C. i fins i tot amb les caravanes. Total... que tenim a perdre, si ja som el club dels energumenos... jejejejeje

jauarizona

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4595

de totes maneres penso,encara que s'en hagui parlat molt, tindriem de ser mes prudents, aparcar l'ac en llocs on cridem poc l'atencio, si més
d'una ac i fem reunio per parlar, que no ens tingin de cridar l'atencio per
accés de suroll, enfi una serie de detalls a tenir sempre en compte, parque si no donem encara més peu aqueta colla de pallassos,ninots o
titelles, digueu-lis com vulgueu als alcaldes d'aquestes poblacions que fan
aquestes tonteries.
Joan

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4601

El cas de Peñíscola és força especial, i si no m'equivoco hi ha pel mig alguna ressolució judicial pendent. .Es especial perque hi ha un clar conflicte d'interessos al haver-hi propietaris de campings dins de la mateixa alcaldia, i actuar amb el més absolut caire caciquil. És molt fàcil, un cop passat el fet, dir des de la policia que es podia aparcar en d'altres carrers propers, estic absolutament segur que aquesta alternativa no se li va donar en aquell moment, però, és clar, jo no hi era. L'actuació correcte hauria estat, efectivament, denunciar-ho al Jutjat de Guàrdia doncs no és cert que les ordenances municipals estiguin per sobre de les lleis de tràfic. La mateixa Llei
ho diu ben clar.
En fi, una altra cosa és el comportament de molts, massa, autocaravanistes que amb les seves actituds fan que tot el col·lectiu siguem vistos com a bruts, prepotents i ocupadors dels espais públics. Tots hem vist autocaravanes instalades a la Villa Olímpica amb els ocupants esmorçant a la gespa amb taules i cadires, envoltats d'una forta ferum de pixats. I no són gitanos precisament! Al mateix aparcament del Fòrum els vigilants tenen feina perquè les autos no acampin i ocupin vàries places amb els tendals, els estenedors i les taules. I jo estic cansat de veure, fins i tot hi ha fotos en la secció Aquiparamos de Viajar en Autocaravana, autos aparcades de través ocupant 3 i 4 places de cotxe. I després ens estranya que ens vegin malament o ens facin fora dels llocs.
Per això no estic d'acord en mesures de força que no farien més que enpitjorar aquesta mala imatge. Crec que el que cal fer és dialogar amb els ajuntaments, oferir-los alternatives i assessorament i exigir que es denunciin els casos d'abús i incompliment de la llei. Cal una definició clara i per llei dels termes acampar i estacionar, i denunciar a qui acampi en els llocs no autoritzats. Però sobretot cal que aquesta llei reconegui que una autocaravana, per la seva pròpia definició com a tal, no perd la seva condició d'estacionada pel fet d'estar habitada.
Ufff!, no ens queda encara camí per fer! 8O
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4604

Com solucioneu l'aparcament en els carrers on hi ha marcada la plaça i l'allargada de l'AC la sobrepassa? I en els aparcaments en bateria?

La solució no és buscar un carrer on no estiguin marcat perquè actualment i segons on, hi ha poques places sense marcar.

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4608

Com solucioneu l'aparcament en els carrers on hi ha marcada la plaça i l'allargada de l'AC la sobrepassa? I en els aparcaments en bateria?

La solució no és buscar un carrer on no estiguin marcat perquè actualment i segons on, hi ha poques places sense marcar.

En aparcament en cordó la plaça pot estar marcada i si la sobrepasses jo crec que no és greu. En el cas que sigui zona blava jo, que ara faig més de 7 m, trec 2 tickets. Si l'auto fa menys de 7 metres la sobrepassaras en molt poc. En aparcaments en bateria has d'aparcar de cul, amb el voladís a sobre el parterre. I si és massa petit per entrar-hi doncs potser hauràs de buscar un altre lloc, no?
Mireia, no t'ho prenguis malament però el que no podem fer és saltar-nos les lleis. Si la plaça marcada és petita i al aparcar podem molestar a d'altres usuaris, no hi podem aparcar. Exactament igual que qualsevol furgoneta, camió o vehicle de grans dimensions. I es que... alguna pega haviem de tenir, no? ;-)

Per si us pot ser d'utilitat fa 19 anys 10 mesos #4609

Acabem de penjar al nostre portal un document que us podeu descarregar en format PDF, imprimir-lo i plastificar-lo per portar sempre a l'auto. Es tracta d'un resum molt ben estructurat dels arguments que podem fer servir devant de les policies que ens pretenguin qüestionar el nostre dret a aparcar. Tant de bo no l'haguessiu de fer servir mai!

www.viajarenautocaravana.com/LegislaciOn/hojadefensapropia.htm

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4611

Toni, què vols que em prengui malament?

Nosaltres fem el mateix que dius però és que així hi tot hem tingut problemes o males mirades!! Algun cop ens han fet marxar havent tret el tiquet, posant el cul que vola sobre un parterra que no molesta i sense haver-hi CAP senyal que prohibís d'aparcar-hi!! Ja no sé què més podem fer!!!!!!!!!!

Per això demanava si algú sabia com més fer-ho.

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4628

Jo no hi entenc gaire però penso el mateix k la mireia

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4634

En fi, una altra cosa és el comportament de molts, massa, autocaravanistes que amb les seves actituds fan que tot el col·lectiu siguem vistos com a bruts, prepotents i ocupadors dels espais públics. Tots hem vist autocaravanes instalades a la Villa Olímpica amb els ocupants esmorçant a la gespa amb taules i cadires, envoltats d'una forta ferum de pixats. I no són gitanos precisament! 8O

Potser si que tenim tendència a fer una mica el dominguero i si que hi ha actituds que no es poden tolerar, però això que exposes no és només d'autocaravanistes. De marranos n'hi ha a tot arreu i no cal buscar-lo al costat d'una autocaravana. Que fan molts d'aquests que ens veuen com a gitanos amb un mocador de paper fet servir o amb una burilla; ja t'ho dic jo, llençar-la a terra. I on s'amaguen quan volen fer un pipi? darrera la meva autocaravana. I llavors clar, els de l'autocaravana som uns guarros.

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4636

En fi, una altra cosa és el comportament de molts, massa, autocaravanistes que amb les seves actituds fan que tot el col·lectiu siguem vistos com a bruts, prepotents i ocupadors dels espais públics. Tots hem vist autocaravanes instalades a la Villa Olímpica amb els ocupants esmorçant a la gespa amb taules i cadires, envoltats d'una forta ferum de pixats. I no són gitanos precisament! 8O

Potser si que tenim tendència a fer una mica el dominguero i si que hi ha actituds que no es poden tolerar, però això que exposes no és només d'autocaravanistes. De marranos n'hi ha a tot arreu i no cal buscar-lo al costat d'una autocaravana. Que fan molts d'aquests que ens veuen com a gitanos amb un mocador de paper fet servir o amb una burilla; ja t'ho dic jo, llençar-la a terra. I on s'amaguen quan volen fer un pipi? darrera la meva autocaravana. I llavors clar, els de l'autocaravana som uns guarros.

Si, tens tota la raó, però a diferència de nosaltres ells no formen part d'un col·lectiu concret i identificat. Els taxistes en general tenen mala fama, i de fet no fan altra cosa que el que fan moltíssims conductors. Però son taxistes. Per això ells i nosaltres tenim molta més feina per mantenir una imatge digna.

Re: UNA VERGONYA fa 19 anys 10 mesos #4637

Toni-de-Ros escrigué:
En fi, una altra cosa és el comportament de molts, massa, autocaravanistes que amb les seves actituds fan que tot el col·lectiu siguem vistos com a bruts, prepotents i ocupadors dels espais públics

I jo i afaxeixo fora i dintre dels campings, també.

Re: Per si us pot ser d'utilitat fa 19 anys 10 mesos #4681

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Acabem de penjar al nostre portal un document que us podeu descarregar en format PDF, imprimir-lo i plastificar-lo per portar sempre a l'auto. Es tracta d'un resum molt ben estructurat dels arguments que podem fer servir devant de les policies que ens pretenguin qüestionar el nostre dret a aparcar. Tant de bo no l'haguessiu de fer servir mai!

www.viajarenautocaravana.com/LegislaciOn/hojadefensapropia.htm

L'he enviat per penjar-lo a la secció d'enllaços. Gràcies.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12