• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Reparar Caravana fa 15 anys 11 mesos #41088

Hola a tothom , ja hem tornat de vacances per el sud de França, vam començar per Carcassona, desprès la Dorgogne (Sarlat) molt maco, Brantome, Poitiers (Futuroscope), les Gorges du Tarn, Canet en Rousillon… tot molt maco, potser el que mes ens va agradar va ser la Dordogne, amb els seus castells, rius, magnífic.. i tornarem. Si algú necessita informació de càmpings, etc.. que m’ho digui que gustosament l’informaré.
Vam tindre un disgust amb un pont molt estret que a sobre quan vam pasar amb la cv es va moure… je je, ara ric però en el seu moment va ser un gran disgust, que hi farem, s’ha ratllat una mica la xapa lateral i el parafangs de la roda, em podeu recomanar on la puc portar a reparar? Moltes gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per XANU.

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 11 mesos #41089

Ostres Xanu, quina malapata, podries fer un petit resum i posar-ho a un fill perque quedi enregistrat a la web.
Lo d ela reparació no tinc ni ideia, algun concesionari knaus??
Nosaltres portem l´ac a area punto control, suposo que si és xapa, t´ho podran fer allà. Millor els truques. Fan descomptes als usuaris de totcamping.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 11 mesos #41091

Gracies, durant el viatge vaig fer un petit diari , quan desxifri be la meva lletra.. el penjaré.
Demanarem pressupost a Knaus i miraré el que tu em dius. El GPS ens va portar per cada caminet... fins i tot una via verda... potser si no li haguessin fet cas no ens hagués pasat res, perquè el pont era molt i molt estret, i desprès vam descobrir que hi havia , com no, una altra carretera millor....després d’això vam decidir comprar un mapa de carreteres de França i oblidar-nos una mica del GPS.

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 11 mesos #41093

Jo sempre porto el mapa a sobre i, quan la carretera que indica el tomtom no em dona bona espina, ho miro.
També tinc un mapa de França, gran, com els d´aqui, de michelin, i em va molt bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41182

Ondia XANU quina mala passada, aixó del GPS em sona una mica, l'any passat em va fer passar per cada carrer a Cordova que no vegis i aquest any m'ho a tornat a fer a Granada.
Ve si necessites ajuda ja saps.

Salutacions coordials
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41184

Aquests ponts...

Nosaltres aquest estiu en Suïssa al sortir de la estació del tren on et transporten la AC des de Raron fins a Frutigen, ens vam trobar un pont per anar a Kandersteg i al indicar d’alçada 3,20m (crec), vaig recular i a cercar un camí alternatiu, no volia patir...

Salutacions :)

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41186

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
XANU ha escrit:

després d’això vam decidir comprar un mapa de carreteres de França i oblidar-nos una mica del GPS.

Hi ha un gps especial que ja duen molts camions, però que jo sàpiga no és fàcil de trobar la cartografia.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41188

seria important poder saber on es aquesta cartografia o programa donat que per molts de nosaltres ens aniria be perque el que te problemes d'alçada els te de llargada perqué jo mateix passo dels 12 metres

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41189

seria important poder saber on es aquesta cartografia o programa donat que per molts de nosaltres ens aniria be perque el que te problemes d'alçada els te de llargada perqué jo mateix passo dels 12 metres

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41190

Crec que el Xavier no va tirar el GPS per la finestra i jo no el vaig deixar fer-ho, perquè era l’únic que parlava català a part de nosaltres quatre.... fins el cap de 15 dies d'estar a França no vam trobar ningú català ni castellà...
Sembla que l'assegurança ens pagarà la reparació.. fins que no ho vegi no m'ho crec... però l'esperança es l’últim que es perd....
Canvia’n de tema, veig que aquest any no et decideixes a muntar cap kdada... he vist una interessant a la web campista per la castanyada al Pedraforca, ens hem apuntat.... a veure si algú s'anima....
caravanass

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41191

Hola, jo una vegada vaig llençar el GPS per la finestra però amb la mala pata que la finestra del cotxe estava tancada, total, que el GPS no va sortir del cotxe.
Referen a la reparació de la caravana, jo vaig tindre un petit accident a l´autopista i vaig porta la caravana a reparar a Area punto control, ells van gestionar el tema del recanvis originals de la caravana, l'Assegurança, perit, etc.

salutacions

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41192

No aquest any amb un més a casa ens estem adaptan i despres de haver-ho provat per el 11 de setembre si que crec que es un pel aviat per organitzar alguna cosa, aquest any marxem la famili encara no se si al cambrils o a la Torre del sol , pero espero en breu organitzar-ne alguna, el tema de la castañada a on es el post, jo no he vist, pero podria estar be
encara que ens enganxa una mica alluny de casa.
fins aviat

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41206

Jo també he estat a punt llençar el GPS més d'una vegada, però ara ja som amics.
Utilizo el mapa de carreteres per tenir una visió global de la ruta i veure les ciutats principals per on va la ruta, després el GPS em serveix de guia mentre viajo, la majoria de problemes són a les entrades de les ciutats (rondes, rocalles) i pels carrers.
Abans d'inciar la ruta convés tenir molt clar per on has d'anar, més que res per saber quan "t'enganya" i no fer-li cas.
Ahhh, i sort.........

Demà vaig a Punto Control, me l'han recomanat on la vaig comprar.

Re: Reparar Caravana fa 15 anys 10 mesos #41210

Last edit: per XANU.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12