• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41060

Bones,
a veure si em pot ajudar algú. Aquest diumenge, per motius familiars, pugem a la Cerdanya i m'agradaria saber si algú em pot recomanar algun lloc on dinar dignament...sense haver de demanar un crèdit prèviament :) Estic fem recerques per internet, i no me'n surto.
Coneixeu algun lloc?
Salutacions i gràcies anticipades,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41061

Vaig traballar poc més d'un any a Queixans i anavem a dinar cada dia al hotel Internacional a Puigcerda, ens atipabam be i bo i a preu de treballador.Esta situat devant de la bencinera veuras que te mal especta ( de deixadesa) pero dintre es net, el que no puc assegurar-te si els caps de setmana esta obert ( pots marar-ho).
Tambe elguna vegada habia manjat a Cal Sanpare a Toses, es manjaba be, el seu fort era la carn a la brasa, ara han canviat de propietaris hi desconec com ho fan.
Salutacions

Re: Consell sobre on menjar a la Cerdanya fa 15 anys 11 mesos #41062

Gràcies Jofranc. Prenc nota dels teus comentaris.
Salutacions i gràcies.
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12