|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Jo estic amb el Lince que pasarà ara amb la J i el V. No ho sé però hem sembla una discriminació.
Des-de aquí rehivindico la J i la V !!!! No al canvi de JJV per Joaqui!!!!!, proposo una manifestació de protesta davant de la seva auto en la propera kedada. Podem fer semarretes amb el lema " jo també sóc en J i en V" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Que torni JJV, vinga a veure si entre tots ho conseguim PD: es que un diumenge per la tarda sense sortir dona per pensar molt :twisted: :twisted: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
je je ho de les semarretes no ha quedat bé, torno a publicar el missatge que crec oportú de portar en la protesta davant de la seva auto
"Jo també sóc el J i el V" No ens abandonis, nosaltres no ho faríem. :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
cuantas camisetas de talla L XL XXL Y XXXXXXXXL hay q ir preparando :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D
|
|
|
HOLAAAAAAAAAAA
Cala, ya estamos presionando! No hay nada que se te de mejor! Ya me enteré que consiguiste uno de tus ultimos propositos y hay un socio más de la PACA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pero esto no tiene vuelta atras. Me independizo de mis dos hombres. Aunque si reunes unas....500 personas para esa manifestación, igual me lo pienso. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Joaqui,
De momento ya somos 2 (solo faltan 498). Todos juntos al: ProNickJJV Record |
|
|
Eso eso... nosotros tb keremos al JJV..... ¿o no?... ummm nose.. 8O
jejje.. es igual... sou collonuts. Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Llibertat de pensament i independencia dels homes.Si senyor Joaqui,nosaltres estem amb tu i no amb aquesta part del trioMarcelino que son uns machistes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi,
Una puntualització: que vol dir que el trio marcelino és "machista" ???? Però si aquí portem els pantalons les dones !!! Que JJV venia de Joaqui, Jose i Victor !!!! I els Monrib també tenim una majoria de dones (Montse, Anna i Maria). Però siguem justos, ells també tenen veu i vot (poquet) i la Joaqui se'ls ha carregat d'un "plumasso". Plataforma ProNickJJV "Jo també sóc el J i el V" |
|
|
Que el Jose es tregui la mandra de sobre i que es posi un nick i entri al camps de batalla. :evil: :evil: :mrgreen:
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ja veureu ja com s´enteri el LINCE del que s´està quen en aquest fil.
Estic segur de que el LINCE sortirà i atacarà amb un afinat misatge. Per cert Jepi la veritat es que al trío Marcelino ho tenim clar de que noslatres (els homes) tenim sempre l´última paraula "Sí carinyo" |
|
|
Je je ...Cala...així m´agrada...les coses clares....
Jo també estic a favor de la Joaqui...si el Jose vol tenir representació...que es mulli... :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Que será de la J y la V, sin la otra J. No a la discriminación de la JV, no a la marginación de la JV, sí a la libertad de la JV, sí a la plataforma pronick
JJV, igualdad de derechos. Seguiremos luchando por la libertad hasta conseguir dignificar a JJV, mientras tanto no te dejaremos hacer más fotos en ninguna kdd, hasta que se restituya esta afrenta. A por ella oeeee, a por ella oeee, a por ella oeee, a por ella oee oeeeee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
D'això s'en diu DICTADURA!!!! :evil:
On son els drets humans de la Joaqui?, quina llibertat de pensament te la Joaqui?, Visca el dret d'emancipació de la Joaqui!!!! NOSALTRES ESTEM AMB TÚ!!!! =)) Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Nois i noies he fet recompte i la cosa esta de la següent manera:
5 vots a favor de Joaqui (sense contar-me jo) Conrad Carlyna CIM Jepi Matrix 4 vots a favor de JJV Cala Rhisto Monrib2123 Lince 1 vot indecís Raboga Així que després de fer recompte, i tenim en compte que estem en una democràcia, queda clar que des de ara el meu nick passa a ser Joaqui. Fins aviat. Joaqui (JJV) Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
:-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
BUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!!! Aixó es veia venir que ja estaba amanya´t des-de un principi.
Però bé com som demòcratas ho que la majoría ha decidit (que no la del trío Marcelino que aquest sería un altre cantar ja que Monrib, Cala i el Lince hem votat per mantenir JJV) acceptarem la decisió. I des-de ara per nosaltres només hi haurà Joaqui |
|
|
Aixó si que es aceptar una derrota anunciada :twisted: :evil: .No faran el mateix els politics el dia 2 de novembre ,ja que tots hauràn guanyat.
Salutacions família. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Perdoneu, però el terç Monrib no acaba d'estar d'acord amb aquesta decissió. Estic d'acord en que ho ha dit la majoria, però quina majoria? Que jo sàpiga el Trio Marcelino el composem JJV, Cala i Monrib i sota cada nick s'aplega una família. A mi no se m'acudeix canviar i posar Montse, on quedarien els de casa? Que potser ara em dedicaré a viatjar sola ?? Que voleu que us digui, en Cala és d'esperit feble i s'ha deixat convèncer, però jo seguiré lluitant perquè es reconeguin els drets del J i el V:
Plataforma ProNickJJV "Jo també sóc el J i el V" Ara que si la majoria sou tots els del forum, llavors ja podem canviar el nom a la web i anomenar-nos Marcelinos.cat en comptes de TotCàmping.cat. |
|
|
Com a president de la plataforma pronick:JJV, proposo que tots el que estiguin contra aquesta decisió de la Joaqui, porten el dia de la fira una samarreta demanant que tot torni a ser com abans, volem recuperar la memoria històrica de JJV, no al trecament d`una família, Jose i Víctor, el LINCE no os abandonarà nunca. brindem
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Jo estic amb tu,Joaqui, i vaig a seguir el teu consell, des d'avui, el meu NIK serà VI perquè la PA no vol entrar, nomes m'ajuda amb les faltes de ortf. en Catalan i de cuan en cuan.
Però no queda bé sols VI ???, bé ho penso??? , l'hi dic???, bé ho deixo com està. :roll: Pero estic amb tu |
|