|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots/es aquest estiu volem anar a Carcassone , Bessiers , Perigord ,Groutes du Tarn, etc.. amb la caravana, em podeu recomanar càmpings o el que vulgueu que no ens podem perdre. S'accepta qualsevol suggeriment. Moltes gracies.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres l'Agost del 2009 vam "fer l'Agost" a la zona del Perigord. Excepte la intensa calor que ens va fer ens va agradar força.
Respecte els càmpings, només vam estar al de St. Emilion. Tot i estar be, ens va semblar molt car ( si no recordo malament, entorn dels 50 euros). Ens va sorprendre gratament ( i a més feia fresquet ) una visita que vam fer a les catacumbes de l'església de St. Emilion. D'aquest poble també ens va sorprendre Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
El any pasat vem apsar un parell d e nits al camping municipal de cénac, un camping sense pretensions però molt tranquil, net i a la boreta del riu Dordonya on ens banyavem cada tarda.uns 23 euros per dia.a cinc minuts caminant del poble.Aqui mateix tens la possibilitat de fer cayac a molt bon preu i no es gerns perillos ja que son aigües tranquiles sense rapids.
A Saint emilion hi ha Chateaux on et deixen dormir . A cambi els hi vam comprar un parell de botelles del seu vi delicios que no es gens car. Nosaltres vam estar a La Rose Cotes- Rol de les vignobles Mirande. Una familia encantadora que no ens va preguntar si pertanyiem a france passion, de fet cap propietari ens ho va preguntar.Per arribar-hi s' ha de donar tota la volta al poble perque pel centre no es pot pasar ja que tal com ha dit en Nouespai el subsol es com un formatge gruyère , tot de cavernes i amb el pes es podria enfonsar. Un lloc precios que val molt la pena visitar. |
|
|
Gracies nouespai, va be saber que farà calor la veritat es que no sabia quina temperatura podiem trobar. Apuntat les catacumbes per visitar. Moltes gracies.
|
|
|
Gracies Tiramilles, m'agrada molt el camping a la vora del riu, que guapo i no dir-te que lo del cayac com ho vegin els meus fills ja se el que toca....Saint Emilion apuntat a la llista de visites. Moltisimes gracies.
|
|