• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

presentació i ideas per camping fa 16 anys 1 mes #40831

Hola voldria presentarme a tots:
tinc 43 anys i en porto 30 en camping estan la temporada d'estiu, per ser mes concret al mateix camping, el camping francas de comarruga, vaig començar amb l'avia vaig estar amb la sogra i desde fa 10 anys i tindre nens vaig compra una caravana. El mon dels camping es algo que es te que viure, a mida que pasen els anys vas veien que estas al aire lliure,pero buscas comoditat tant per tu com per la familia.Es per aixo i gracias al meu ofici vaig construir una plataforma per ficar la tenda cuina a sobre, i molt sotjecta, ara apart que en queda elevada uns 15 cm i cuan plou no entra aigua, cuan comença la temporada i cuan acaba no tinc que desmontarla i la puc deixa dintre del recinte del camping tota montada i amb els electrodomestic dintre, clar una feina de horas es torna en minuts.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: presentació i ideas per camping fa 16 anys 1 mes #40847

Doncs una altra idea, aquesta dirigida als fabricants d'autocaravanes:
Des de que tinc autocaravana (uns 9 anys) sempre he vist que els plats de dutxa tenen el desguàs en un lateral o racó del plat. I per la llei de Murphy sempre que et dutxes acabes amb un bassalet d'aigua al plat situat a l'extrem oposat del desguàs, que o l'ajudes a desguassar en aquell moment o al dia següent , amb el moviment de la ruta, s'acaba desguassant.
Pregunta: tant costa col·locar un desguàs al centre del plat, i que aquest tingui un lleuger pendent cap el centre? Croquis:

Mentre s'ho pensen els fabricants, tinc col·locat al plat de la dutxa una d'aquelles llossetes de plàstic, que permeten trepitjar o possar coses a la dutxa per molt bassalet que hi hagi quedat de la darrera dutxa.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12