• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte obre GPS fa 16 anys 4 mesos #40239

Estic en tràmits de comprar-me una auto, ens venem la caravana.
Ahir estava pensant en el GPS. Tindré problemes per captar el senyal?, encara que sigui caputxina?, si els tinc com es poden resoldre?

Gràcies,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte obre GPS fa 16 anys 4 mesos #40242

Doncs, no crec que tinguis cap problema, jo també vaig tenir la mateixa inquietud i funciona perfectament.

I quina AC et compres? :)

Re:Dubte obre GPS fa 16 anys 4 mesos #40243

jo tampoc tinc cap problema amb el GPS sota la capuxina, fins hi tot el teletac, aixo si, a la part mes baixa del vidre.

Re:Dubte obre GPS fa 16 anys 4 mesos #40246

Moltes gràcies, sobre la auto encara no sé res, m'haig de decidir entre 2/3 que tinc mig aparaulades, però primer vull que les faci una ullada la meva senyora.

Re:Dubte obre GPS fa 16 anys 4 mesos #40254

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jordim ha escrit:

Moltes gràcies, sobre la auto encara no sé res, m'haig de decidir entre 2/3 que tinc mig aparaulades, però primer vull que les faci una ullada la meva senyora.

A casa meva mano jo però si la senyora diu que "aquella cosa no es compra", acabem escollint una altra... :whistle: :whistle: :whistle:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12