• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Parlant de bateries fa 16 anys 4 mesos #40112

El mes d'octubre vaig comprar una bateria nova a la cooperativa del taxi, no he sortir gaire pero quai setmanalment l'he anant posant en marxa, avui he anat a comprovar els danys col.laterals de la nevada i tot be menys la bateria que no es possa en marxa l'auto.
Suposo que no es gaire normal.
Demà trucarè factura en ma a on la vaig comprar per demanar que me la cavin, ja us mantindré al corrent.
La bateria es una Varta de 100AH AMB PVP 126,94

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Parlant de bateries fa 16 anys 4 mesos #40113

Per cert la vaig comprar a HITCON del carrer Bach de Roda , es el que era avans la cooperativa del TAXI.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12