• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ICV de Banyoles alerta que volen fer un aparcament fa 13 anys 2 setmanes #40105

ICV de Banyoles alerta que volen fer un aparcament d'autobusos en un espai protegit

El grup municipal d'ICV de Banyoles, a l'oposició, s'ha mostrat en desacord amb el projecte de l'equip de govern (CiU i PSC) de condicionar uns terrenys de prop de la Draga per fer-hi un aparcament provisional per autocars. El grup ecosocialista alerta que es tracta d'una zona declarada Espai d'interès natural (EIN) i que el futur aparcament ha merescut un informe desfavorable del departament de Medi Ambient. En un sentit similar s'han pronunciat des de l'associació naturalista Limnos. El projecte es va anunciar el juny de 2008 i fa pocs dies l'alcaldeen va tornar a parlar a la ràdio municipal.

El lloc escollit és a l'inici de la carretera de Figueres, on durant gairebé una dècada hi van situar els barracons provisionals de l'escola de la Draga. La intenció de l'Ajuntament és encabir-hi voltant de vint autocars i una desena d'autocaravanes. Com que és un espai protegit -va aclarir en el seu moment l'equip de govern- no es podrà asfaltar, però la superfície es condicionarà a base de terra compactada. Hi instal·laran fanals i, pensant en les autocaravanes, hi faran un dipòsit perquè els viatgers hi puguin buidar les aigües residuals, així com caixes d'electricitat perquè disposin de llum i hi puguin connectar els aparells elèctrics.



Font: El PUNT
www.elpunt.cat/noticia/article/1-territori/6-urbanisme/14534...h=%22autocaravan*%22
Salutacions cordials

Damià i Carme
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Damia i Carme.

Re:ICV de Banyoles alerta que volen fer un aparcament fa 13 anys 2 setmanes #40107

A veure si realment l´arriben a fer.. perque fa uns anys es parlava d´un àrea que no es va a arribar a construir.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:ICV de Banyoles alerta que volen fer un aparcament fa 13 anys 2 setmanes #40110

Jo voldria matissar la notícia del Punt: la vintena d’autocars també podran buidar/avituallar dipòsits a l’àrea de serveis. No he vist mai un tetfhord d’autocar, però m’imagino que serà de més de 18 l . A part d’això, amb una mica d’enginy es pot habilitar un pàrquing “tou” que no hipotequi l’espai des del punt de vista mediambiental o que no empitjori la situació actual.
Pel tema de les connexions elèctriques, la veritat com sóc poc consumidor d’energia elèctrica en les pernoctes sempre me les he mirat de lluny; però bé, si s'acaben fent, benvingudes siguin.
Salutacions i enhorabona al municipi, a veure si es materialitza.
Salut,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:ICV de Banyoles alerta que volen fer un aparcament fa 13 anys 2 setmanes #40145

Conec la zona de Banyoles, i crec que com a lloc d'interès turític d'interior, cal que tingui una zona per autocaravanes.
El parc de la Draga és un bon lloc, però la visió "pseudoecologista" d'IC-V ja la coneixem. De totes formes al voltant del llac segur que hi han alternatives per una àrea d'AC.
La metitat de la riba pertany al municipi de Porqueres i l'altra a Banyoles.
Companys de Girona !!!!
Pressioneu per aconseguir una Àrea d'AC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Anglaterra de costa a costa +

    Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

    El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Pirineus francesos +

    El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

    Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí